Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 00:32)
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat

btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P
Hejdå loveboi :Z
Hoppas du hare bra på nästa ställe bara