d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 3 2009 04:50pm
(Tog med i brist på någon annan)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 04:57pm
Quote (chingah @ Dec 3 2009 11:50pm)
(Tog med i brist på någon annan)


-_-
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 05:22pm
Godnatt allihopa <3
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Dec 3 2009 05:32pm
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat :cry:
btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 3 2009 05:49pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 00:32)
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat :cry:
btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P


Hejdå loveboi :Z
Hoppas du hare bra på nästa ställe bara
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 3 2009 09:51pm
nej nu blire bond film och sova. baibai :hello:
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 3 2009 10:35pm
http://www.youtube.com/watch?v=a8v-hUweYE4


Supa sig full = man glömmer alla problem

Skola om 3 timmar, hello bakfylla !

This post was edited by EmiJ on Dec 3 2009 10:35pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2009 11:53pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 00:32)
Godnatt och farväl swesub, vi syns kanske inte på ett tag. Hoppas jag får vara kvar här även när jag flyttat :cry:
btw s[ kommer jag g;ra en skaggvard eller vad han heter och skriva med utl'ndskt tangentbord, bara f;r att j'vlas med er >P


:cry:
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 4 2009 12:55am
Godmorgon ;)
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Dec 4 2009 01:41am
Sjukt gott med kaffe på morgonen.. Åh..
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll