d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Nov 24 2009 07:33pm
händerååå?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 24 2009 07:43pm
Quote (x17 @ 25 Nov 2009 02:33)
händerååå?


sovdags för mig, sarrå allihopp
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 24 2009 07:49pm
Quote (chingah @ 25 Nov 2009 02:43)
sovdags för mig, sarrå allihopp


me2 cya
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 24 2009 07:56pm
zzzzz
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Nov 24 2009 08:18pm
Quote (Ekaan @ Nov 25 2009 01:56am)
zzzzz


ääääsch, inte ännu!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 24 2009 08:56pm
Gomorron :)
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Nov 24 2009 10:54pm
Quote (Simun @ Nov 25 2009 02:56am)
Gomorron :)


Morrn
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 25 2009 03:34am
Quote (Simun @ 25 Nov 2009 03:56)
Gomorron :)


Godmorgon. skönt att va ledig idag B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2009 04:04am
Quote (Nickeee @ Nov 25 2009 09:34am)
Godmorgon. skönt att va ledig idag B)


<-- Avundsjuk

Jag har nå jävla möte med Soc.

I bästa fall blir det för jävligt :wallbash:
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 25 2009 04:20am
morrn! :P

Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 12:04)
<-- Avundsjuk

Jag har nå jävla möte med Soc.

I bästa fall blir det för jävligt :wallbash:


Det gör väl inget? Tror du att du ska gå på SOC hela livet utan en enda liten vink om att du kan försöka sysselsätta dig med något annat? -.- Det börjar nu vettu, vid års-skiftet blir 50.000 utförsäkrade ur försäkringskassan, sen kanske det är SOC-folket... :ph34r:

This post was edited by gosif on Nov 25 2009 04:22am
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100Next
Closed New Topic New Poll