morrn!

Quote (Svartermetalisk @ 25 Nov 2009 12:04)

Avundsjuk
Jag har nå jävla möte med Soc.
I bästa fall blir det för jävligt

Det gör väl inget? Tror du att du ska gå på SOC hela livet utan en enda liten vink om att du kan försöka sysselsätta dig med något annat? -.- Det börjar nu vettu, vid års-skiftet blir 50.000 utförsäkrade ur försäkringskassan, sen kanske det är SOC-folket...
This post was edited by gosif on Nov 25 2009 04:22am