d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1969798991001131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 05:00pm
Hur gör man om man skall göra ett acc på Us? skall mana bara ladda ner Leauge of legends (us) eller? och kan man ha båda på datorn utan problem?
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 9 2011 05:07pm
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 10 2011 01:00am)
Hur gör man om man skall göra ett acc på Us? skall mana bara ladda ner Leauge of legends (us) eller? och kan man ha båda på datorn utan problem?


Yes and Yes.

For what i know men fråga little_brother han har både ett EU och US acc
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 05:37pm
funkade inte, nu går det inte starta varken Eu eller us :/
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 06:07pm
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 00:00)
Hur gör man om man skall göra ett acc på Us? skall mana bara ladda ner Leauge of legends (us) eller? och kan man ha båda på datorn utan problem?


ja och ja, se bara till att dem inte installeras i samma map, fast det bör dem inte göras om man inte väljer det själv.

Spelade nyss 3 matcher på US, fan va folk e konstiga på US, dem surrenda 2 games irad då vi ledde :S
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 06:10pm
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 00:37)
funkade inte, nu går det inte starta varken Eu eller us :/


båda två ska funka atm, en kompis spelar på EU, o jag körde nyss på US.

om du får server status unavaible (eller hur fan det stavas) så tryck då direkt när launchern startas: vänster höger vänster höger ner ner upp upp 3 4 då blir det online status istället.

du får dock inte trycka 3 och 4 på "keypad" siffrorna till höger på tangetbordet alltså, då sprängs datorn, nä men de funkar inte. Man måste trycka 3 4 på siffer-raden som ligger ovanför bokstäverna.


edit: duPpeLpoSt heheheh

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 9 2011 06:10pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 06:46pm
Quote (Litttle_Brother @ Jan 10 2011 12:10am)
båda två ska funka atm, en kompis spelar på EU, o jag körde nyss på US.

om du får server status unavaible (eller hur fan det stavas) så tryck då direkt när launchern startas: vänster höger vänster höger ner ner upp upp 3 4      då blir det online status istället.

du får dock inte trycka 3 och 4 på "keypad" siffrorna till höger på tangetbordet alltså, då sprängs datorn, nä men de funkar inte. Man måste trycka 3 4 på siffer-raden som ligger ovanför bokstäverna.


edit: duPpeLpoSt heheheh


var nog det med mapparna som blev fel. fick avinstallera allt och instalera om det.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 9 2011 06:46pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 9 2011 07:04pm
Någon som e på ett game med mig och nattbuss aka chefen asap?
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 9 2011 08:17pm
Quote (Undousuru @ Jan 10 2011 02:04am)
Någon som e på ett game med mig och nattbuss aka chefen asap?


Första gamet med Shen avklarat, 5 5 14 blev det tillslut!
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 10 2011 02:40am
Quote (Undousuru @ Jan 10 2011 03:17am)
Första gamet med Shen avklarat, 5 5 14 blev det tillslut!


Second med Shen

4v5

2 6 19
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 10 2011 02:43am
Quote (Undousuru @ 10 Jan 2011 09:40)
Second med Shen

4v5

2 6 19


har kört 4 matcher i ranked med shen, vunnit varje gång :pPpPPpPPpP
Go Back To Svenska Topic List
Prev1969798991001131Next
Add Reply New Topic New Poll