Quote (LinkToMyProfile @ 10 Jan 2011 00:37)
funkade inte, nu går det inte starta varken Eu eller us :/
båda två ska funka atm, en kompis spelar på EU, o jag körde nyss på US.
om du får server status unavaible (eller hur fan det stavas) så tryck då direkt när launchern startas: vänster höger vänster höger ner ner upp upp 3 4 då blir det online status istället.
du får dock inte trycka 3 och 4 på "keypad" siffrorna till höger på tangetbordet alltså, då sprängs datorn, nä men de funkar inte. Man måste trycka 3 4 på siffer-raden som ligger ovanför bokstäverna.
edit: duPpeLpoSt heheheh
This post was edited by Litttle_Brother on Jan 9 2011 06:10pm