d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev196979899100329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 13 2010 12:33pm
Quote (ImoK @ 13 May 2010 18:54)
funkar ett visa electron för att köpa det eller?


om du köpt annat på internet och det fungerar, så fungerar det här också. Dömmande av din stjärna så kanske du har paypal access? isf kan du köpa via paypal - det gjorde jag.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 12:40pm
Quote (pawa @ May 13 2010 06:33pm)
om du köpt annat på internet och det fungerar, så fungerar det här också. Dömmande av din stjärna så kanske du har paypal access? isf kan du köpa via paypal - det gjorde jag.

Kom in nu så lirar vi istället, fick precis 0-7 med Gauntlet ^^ Mot trattar dessutom =)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 13 2010 12:44pm
Quote (x17 @ 13 May 2010 18:40)
Kom in nu så lirar vi istället, fick precis 0-7 med Gauntlet ^^ Mot trattar dessutom =)


HAHAHAHAHAHAHIHIHIHIHIHIEHEHEHEHHEHEHHEOHOHOHOHOHOHOOHOH

förlåt


men vafan, ska jag köpa spelet eller inte? ;/
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 12:46pm
Quote (SCXiao @ May 13 2010 06:44pm)
HAHAHAHAHAHAHIHIHIHIHIHIEHEHEHEHHEHEHHEOHOHOHOHOHOHOOHOH

förlåt


men vafan, ska jag köpa spelet eller inte? ;/

Haha, du får skratta. Sjukt pinsamt game faktiskt :/

Du jobbar väl nu? I så fall äre ju helt klart värt att köa det, 230kr är ju inte så mycket ändå.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 13 2010 01:56pm
Quote (x17 @ May 13 2010 06:46pm)
Haha, du får skratta. Sjukt pinsamt game faktiskt :/

Du jobbar väl nu? I så fall äre ju helt klart värt att köa det, 230kr är ju inte så mycket ändå.


Jag kommer köpa det rätt snart. Har du samma nick?
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 01:58pm
Quote (Charlieone @ May 13 2010 07:56pm)
Jag kommer köpa det rätt snart. Har du samma nick?

Ah det har jag =)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 13 2010 02:16pm
Quote (ImoK @ May 13 2010 07:54pm)
funkar ett visa electron för att köpa det eller?


det funkar tydligen, köpte spelet på fel konto nu, ville bara pröva.

AJAJAJA de blir bra, taggad som fan på att spela :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 13 2010 03:23pm
Quote (SCXiao @ Jan 1 2010 10:14pm)
Inget spam här inne om hur "Dota > hon" osv , här inne pratar vi HoN och inget annat

Tänkte börja med att skryta lite, jag och simun har börjat bli ganska duktiga ^_^
http://i45.tinypic.com/oaxhtw.jpg


va för rating? men orkar inte att beta versionen e slut nu.. måste ju paya nu och spelet e fortf inte färdigt ^^
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 13 2010 06:57pm
tror jag lackar.. verkar som att jag får alla jävla tards i mitt lag varenda gång.
trodde inte att det skulle vara SÅ JÄVLA USLA personer som köper spelet.. herregud xD fick ett sånt jävla rage förut på en som inte pratade engelska
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 14 2010 05:20am
Quote (ImoK @ 14 May 2010 01:57)
tror jag lackar.. verkar som att jag får alla jävla tards i mitt lag varenda gång.
trodde inte att det skulle vara SÅ JÄVLA USLA personer som köper spelet.. herregud xD fick ett sånt jävla rage förut på en som inte pratade engelska


hahhaha, ah, 1500+ nivån är löjlig just nu. För eftersom jag började på 1600 eftersom jag hade 1800+ innan så när jag gick in i 1500 games fick jag såklart alla retards some är 1500 på riktigt i mitt lag medan jag fick möta 1550+:are med 0 games, alltså 1700+are. Funny. Förlora typ 4 irad. Sen vann jag iofs 10 irad också, men det är en annan historia
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100329Next
Add Reply New Topic New Poll