Quote (ImoK @ 14 May 2010 01:57)
tror jag lackar.. verkar som att jag får alla jävla tards i mitt lag varenda gång.
trodde inte att det skulle vara SÅ JÄVLA USLA personer som köper spelet.. herregud xD fick ett sånt jävla rage förut på en som inte pratade engelska
hahhaha, ah, 1500+ nivån är löjlig just nu. För eftersom jag började på 1600 eftersom jag hade 1800+ innan så när jag gick in i 1500 games fick jag såklart alla retards some är 1500 på riktigt i mitt lag medan jag fick möta 1550+:are med 0 games, alltså 1700+are. Funny. Förlora typ 4 irad. Sen vann jag iofs 10 irad också, men det är en annan historia