Quote (ankiie @ Aug 22 2011 08:26am)
det spelar ingen roll om man tränar på tom mage eller inte. Ät något så kan du prestera mer.
Drar jag till gymmet proppmätt så spyr efter 1h pass och med tom mage blir jag väldigt yr iaf, har inte riktigt koll i hur man ska göra och vad som är bäst. Men brukar käka cirka 1 -1.5 timme innan gymmet.
efter träning brukar jag äta en banan och sen när jag kommer hem så äter jag ex keso, kvarg, ägg osv