d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev196979899100820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 21 2011 03:21pm
Quote (addesmile @ Aug 21 2011 10:20pm)
träna efter skolan istället så missar du inte frukosten.


Har man tid att ta sig till gymmet under skoltid, så kan man lika gärna göra det.

Se bara till att träna på tom mage.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2011 03:23pm
Quote (addesmile @ 21 Aug 2011 23:20)
träna efter skolan istället så missar du inte frukosten.


kan man inte äta frukost endå? :headscratch:

Quote (monehgers @ 21 Aug 2011 23:21)
Har man tid att ta sig till gymmet under skoltid, så kan man lika gärna göra det.

Se bara till att träna på tom mage.


inge frukost?

This post was edited by orvars on Aug 21 2011 03:24pm
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 21 2011 03:27pm
N
Quote (monehgers @ Aug 21 2011 09:21pm)
Har man tid att ta sig till gymmet under skoltid, så kan man lika gärna göra det.

Se bara till att träna på tom mage.


Han kan ju stanna kvar en timme på skolan och träna? skolan stänger oftast 5 har jag för mig och jag gissar att på att han slutar runt 3-4.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 21 2011 03:29pm
Här jag bor tränar man efter skolan :O
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 21 2011 03:30pm
Quote (orvars @ Aug 21 2011 10:23pm)
kan man inte äta frukost endå? :headscratch:



inge frukost?


Om du går upp vid 4.45 hinner du ju käka frukost och samtidigt träna på tom mage.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2011 02:26am
Quote (monehgers @ Aug 21 2011 09:30pm)
Om du går upp vid 4.45 hinner du ju käka frukost och samtidigt träna på tom mage.


det spelar ingen roll om man tränar på tom mage eller inte. Ät något så kan du prestera mer.
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 22 2011 03:18am
Quote (ankiie @ Aug 22 2011 08:26am)
det spelar ingen roll om man tränar på tom mage eller inte. Ät något så kan du prestera mer.


Drar jag till gymmet proppmätt så spyr efter 1h pass och med tom mage blir jag väldigt yr iaf, har inte riktigt koll i hur man ska göra och vad som är bäst. Men brukar käka cirka 1 -1.5 timme innan gymmet.

efter träning brukar jag äta en banan och sen när jag kommer hem så äter jag ex keso, kvarg, ägg osv
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 22 2011 03:32am
Quote (ankiie @ Aug 22 2011 09:26am)
det spelar ingen roll om man tränar på tom mage eller inte. Ät något så kan du prestera mer.


Tränar du på full mage och kör lite tyngre kompund(?)övningar kan du ju lika gärna dra fram en spann innan du börjar.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 22 2011 04:09am
nu ska jag röka min sista cigg. har inte råd att röka mer, inte heller råd att festa så mkt. så nu blir det mer satsning på hälsan :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 22 2011 04:15am
Quote (Simon @ Aug 22 2011 10:09am)
nu ska jag röka min sista cigg. har inte råd att röka mer, inte heller råd att festa så mkt. så nu blir det mer satsning på hälsan :)


Bra initiativ! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev196979899100820Next
Add Reply New Topic New Poll