Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 23:37)
Bättre än att åka med QQ mot AA efter ~10 min
Nja, beror på ^^ Sen så torska jag ju i min turre med AQ mot 23..
Spenderar nog hellre 10min än slösar bort över 1½h för 1.89$ xD Nu slapp jag ju som tur spela hela hans turre så spenderade inte spelandes så pass länge.
Är förövrigt rätt nöjd ifall jag torskar mot AA, då då vet man iaf att man inte åkt mot nån donk.
This post was edited by berhemuli on Apr 11 2013 03:58pm