d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev19596979899229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 11 2013 02:47pm
Quote (berhemuli @ 11 Apr 2013 19:05)
Hade AQ  höjer 3x till 600 preflop sb callar med 23 (wtf) träffar 339 på flop jag betar på såklart där, han callar o höjer all in på turn sen då jag måste ju calla, han får in kåk också.. ^^ aja freeroll så..  Är dock med än, åkte ner till 1k, dubblade upp nyss. Åkte dock sen med 99 mot KQ.

Tog över farsans turre nu, 15k chips, snart cash..


gick det bra? spelar du fortf? report! :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 03:08pm
Quote (Malmy @ 11 Apr 2013 22:47)
gick det bra? spelar du fortf? report! :P


Haha ne glömde reporta in, åkte på plats 95 typ med TT mot AA, inte mycket att göra åt den situationen ^^ farsan fick typ hela 1.89$ av det xD
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 11 2013 03:14pm
Quote (berhemuli @ 11 Apr 2013 22:08)
Haha ne glömde reporta in, åkte på plats 95 typ med TT mot AA, inte mycket att göra åt den situationen ^^ farsan fick typ hela 1.89$ av det xD


Ahh jobbigt, men penghar iaf :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 11 2013 03:37pm
Quote (berhemuli @ 11 Apr 2013 23:08)
Haha ne glömde reporta in, åkte på plats 95 typ med TT mot AA, inte mycket att göra åt den situationen ^^ farsan fick typ hela 1.89$ av det xD


Bättre än att åka med QQ mot AA efter ~10 min
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 03:55pm
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 23:37)
Bättre än att åka med QQ mot AA efter ~10 min


Nja, beror på ^^ Sen så torska jag ju i min turre med AQ mot 23..

Spenderar nog hellre 10min än slösar bort över 1½h för 1.89$ xD Nu slapp jag ju som tur spela hela hans turre så spenderade inte spelandes så pass länge.

Är förövrigt rätt nöjd ifall jag torskar mot AA, då då vet man iaf att man inte åkt mot nån donk.

This post was edited by berhemuli on Apr 11 2013 03:58pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2013 03:58pm
Quote (berhemuli @ Apr 11 2013 11:55pm)
Nja, beror på ^^  Sen så torska jag ju i min turre med AQ mot 23..

Spenderar nog hellre 10min än slösar bort över 1½h för 1.89$ xD Nu slapp jag ju som tur spela hela hans turre så spenderade inte spelandes så pass länge.


Äh vadå, nu har du väl typ en halv small blind till dina PLO cash games?

4 såna här till så kan du lira ett varv

kämpa kämpa

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 04:00pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 Apr 2013 23:58)
Äh vadå, nu har du väl typ en halv small blind till dina PLO cash games?

4 såna här till så kan du lira ett varv

kämpa kämpa


Haha, fast var ju farsans turre så han fick ju pengarna för det ^^ + att min köpa in är runt 20$ tll dom borden :( hah
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2013 04:15pm
Vad tror ni om att regga nå riktigt fiskigt nick typ

VLADISLAV55

Det borde ju vara +EV

Ingen tror att en all-caps ryss vid namn VLADISLAV55 ska ha koll på läget

eller?

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 04:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2013 00:15)
Vad tror ni om att regga nå riktigt fiskigt nick typ

VLADISLAV55

Det borde ju vara +EV

Ingen tror att en all-caps ryss vid namn VLADISLAV55 ska ha koll på läget

eller?


Och så lägger du en bild som avatar som är en riktigt sliskig ryss på .. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2013 04:20pm
Quote (berhemuli @ Apr 12 2013 12:16am)
Och så lägger du en bild  som avatar som är en riktigt sliskig ryss på .. :D


Det blir för obvious, jag kör en röd ferrari eller nåt för maximal fiskimage

men seriöst detta borde ju vara stronk?

Jag hade hamnat på toktilt om VLADISLAV55 rånat mig min på mina sista koronas

Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899229Next
Add Reply New Topic New Poll