d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev195969798995001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 05:40am
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips

wat do
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 05:41am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 11:39am)
nicenice :D

jadu, eftersom min premiärmatch i innebandy är flyttad 2 timmar frammåt, dvs ifrån 17:00 till 19:00 på lördag
så ska jag leta efter något chillkrök i närheten eller som är nära någon buss/tåglinje, alltid lätt att ta sig hem då.
med tanke på hur centralt jag bor :P


Meni glad att jag får spela för första gången på ett och ett halft år


Chillkrök blir aldrig chillkrök om man är många... chillkrök går endast på 2-3 personer om man är instängd i en bunker så man inte kan ta sig till krogen. :>

Gött att få spela då, hoppas du inte gör för många självmål :/
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 05:44am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 01:40pm)
1. försöka leta på någon som ska dricka bira ikväll
2. åka hem till syster och se på film om hon har tid
3. sitta hemma och spela wow och klämma en pizza och chips

wat do


3333333
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 05:46am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 13:41)
Chillkrök blir aldrig chillkrök om man är många... chillkrök går endast på 2-3 personer om man är instängd i en bunker så man inte kan ta sig till krogen. :>

Gött att få spela då, hoppas du inte gör för många självmål :/


chillkrök = under 10pers här i Täby vettu ;)

me be 17 years old. not meni kreugrundrzzz här inte
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 05:49am
Quote (ChingeR @ 16 Sep 2011 13:46)
chillkrök = under 10pers här i Täby vettu ;)

me be 17 years old. not meni kreugrundrzzz här inte


öööh är man mer än 10 pers på en fest brukar det suga imo, förutom vissa gånger
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 05:50am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 01:46pm)
chillkrök = under 10pers här i Täby vettu ;)

me be 17 years old. not meni kreugrundrzzz här inte


Liten pojke

Get big brah

B)
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 05:50am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 11:49am)
öööh är man mer än 10 pers på en fest brukar det suga imo, förutom vissa gånger


ja om man sitter i en lite etta ^^....
har man fest i en stor villa kan de va galet kul med mycket folk :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 05:52am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 13:50)
ja om man sitter i en lite etta ^^....
har man fest i en stor villa kan de va galet kul med mycket folk :)


då spårar det alltid ur
folk snor saker, slåss osv

iaf på de jag vart med på i den storleken ^^


ok kanske inte med 10 pers, fair enough.

This post was edited by Simon on Sep 16 2011 05:52am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 05:54am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 13:49)
öööh är man mer än 10 pers på en fest brukar det suga imo, förutom vissa gånger


brukar vara 50-60 pers i snitt per fest här när det är stora villor :P


har hänt att det varit 100~ och ännu fler heh


Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 05:56am
Quote (ChingeR @ 16 Sep 2011 13:54)
brukar vara 50-60 pers i snitt per fest här när det är stora villor :P


har hänt att det varit 100~ och ännu fler heh


såna fester var det typ 1 gång per år här, spårade alltid ur helt och hållet med sönderslagna hus osv.

blir det aldrig så hos er? känner den som har festen alla som är inbjudna "bra" eller vadå? :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev195969798995001Next
Closed New Topic New Poll