Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 11:39am)
nicenice

jadu, eftersom min premiärmatch i innebandy är flyttad 2 timmar frammåt, dvs ifrån 17:00 till 19:00 på lördag
så ska jag leta efter något chillkrök i närheten eller som är nära någon buss/tåglinje, alltid lätt att ta sig hem då.
med tanke på hur centralt jag bor

Meni glad att jag får spela för första gången på ett och ett halft år
Chillkrök blir aldrig chillkrök om man är många... chillkrök går endast på 2-3 personer om man är instängd i en bunker så man inte kan ta sig till krogen. :>
Gött att få spela då, hoppas du inte gör för många självmål :/