d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19596979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:17am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:14)
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...


Bojkottar existenz sen jag fick virus & keylogger från en "safe" länk därifrån.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:18am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:17pm)
Bojkottar existenz sen jag fick virus & keylogger från en "safe" länk därifrån.


vad för keylogger? :O

Quote (Svartermetalisk @ Dec 18 2009 01:16pm)
Existens har jag aldrig varit inne på, Gåsen skickade nån länk till nåt nån gång och det verkar vara en jävligt mysko sida tbh.


Ja den är lite skum^^ med mycket äckliga saker, men saken är den att man får en adrenalin kick av det när man inte är beredd och ger därför ibland en skön känsla^^

This post was edited by Yllegarnet on Dec 18 2009 05:18am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:19am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:18)
vad för keylogger? :O


keylogger som snodde mitt wowacc :rofl:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:19am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:19pm)
keylogger som snodde mitt wowacc :rofl:


okej :wacko: jag skulle blitt :mad: :P
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 18 2009 05:29am
n 10k b4 xmas :(
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:30am
Quote (GuZ @ Dec 18 2009 01:29pm)
n 10k b4 xmas :(


bara att gogogo :D jag tänker ta det :)

Nice FG btw!!! :wub: :hug: :wub::wub::wub::wub::wub::wub:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:30am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:19)
okej :wacko: jag skulle blitt :mad: :P


Det blev jag, men blizzard lyckades på något vänster stänga mitt acc innan de hann tömma mer än en char ^^
Det jobbiga var bara att då hade vi flyttat och hade ingen bil, jag kände ingen där så var tvungen att vänta i säkert en månad innan jag kunde formatera skiten :cry:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:32am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:30pm)
Det blev jag, men blizzard lyckades på något vänster stänga mitt acc innan de hann tömma mer än en char ^^
Det jobbiga var bara att då hade vi flyttat och hade ingen bil, jag kände ingen där så var tvungen att vänta i säkert en månad innan jag kunde formatera skiten :cry:


surt :cry:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 18 2009 05:35am
WoWoW vad jag är sugen på gräääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääs :( fredag o allt.
men ska fan spara mig, uppkörning/teori på måndag.

görs sweforat? fest ikv?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:35am
Quote (SpAz. @ 18 Dec 2009 13:35)
WoWoW vad jag är sugen på gräääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääs :( fredag o allt.
men ska fan spara mig, uppkörning/teori på måndag.

görs sweforat? fest ikv?


gör en b3nno topic om hur du vill vara cool och puffa :lol:

spelar hon atm, inge fest ikväll 'cuz konsert imorrn :) själv?
Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899100Next
Closed New Topic New Poll