Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:17pm)
Bojkottar existenz sen jag fick virus & keylogger från en "safe" länk därifrån.
vad för keylogger?

Quote (Svartermetalisk @ Dec 18 2009 01:16pm)
Existens har jag aldrig varit inne på, Gåsen skickade nån länk till nåt nån gång och det verkar vara en jävligt mysko sida tbh.
Ja den är lite skum^^ med mycket äckliga saker, men saken är den att man får en adrenalin kick av det när man inte är beredd och ger därför ibland en skön känsla^^
This post was edited by Yllegarnet on Dec 18 2009 05:18am