d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19596979899100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 03:39pm
Quote (SCXiao @ Dec 9 2009 10:36pm)
Vad gör alla icke-latmaskar då? :b


Spelar Ladder Slacker :P

Det blir House snart, har ett avsnitt kvar av säsong 5
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 03:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Dec 2009 23:39)
Spelar Ladder Slacker :P

Det blir House snart, har ett avsnitt kvar av säsong 5


nicenice, det gör jag med fast det börjar bli ganska segt nu ;<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 03:42pm
Quote (SCXiao @ Dec 9 2009 10:41pm)
nicenice, det gör jag med fast det börjar bli ganska segt nu ;<


Mhm 65+ är helt åt helvete :wallbash:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 03:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Dec 2009 23:42)
Mhm 65+ är helt åt helvete :wallbash:


är bara 59% in på 65 dessutom, och med min gear borde jag kanske tomba det sista? ;X
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 9 2009 03:44pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Dec 2009 22:31)
Absolut inte :)


Lets spamzor das chat? :dddd
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 03:45pm
Quote (SCXiao @ Dec 9 2009 10:43pm)
är bara 59% in på 65 dessutom, och med min gear borde jag kanske tomba det sista? ;X


En bra ide, Jag försöker köra 100 % Arena men det har hänt både en och två gånger att jag gett upp på 67+ mobbsen är för svåra och man har för mycket liv för att man ska orka regga det 50 gånger per lvl.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 03:57pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Dec 2009 23:45)
En bra ide, Jag försöker köra 100 % Arena men det har hänt både en och två gånger att jag gett upp på 67+ mobbsen är för svåra och man har för mycket liv för att man ska orka regga det 50 gånger per lvl.


precis, hittade dessutom en grupp nu tror jag så game on ;>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 04:11pm
Quote (SCXiao @ Dec 9 2009 10:57pm)
precis, hittade dessutom en grupp nu tror jag så game on ;>


Det är bara att köra!

Jag ska kolla House sen langa slaggen

bb :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 04:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 00:11)
Det är bara att köra!

Jag ska kolla House sen langa slaggen

bb :)


gn :santa:
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 9 2009 04:24pm
Quote (SCXiao @ 9 Dec 2009 23:13)
gn :santa:


gn means ?
Great noob?
Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899100Next
Closed New Topic New Poll