[QUOTE=hestJaevel,Nov 17 2009 01:11pm][QUOTE=heartless10,17 Nov 2009 14:07][QUOTE=Charlieone,Nov 17 2009 01:00pm]DET ÄR DET ALLA PRATAR OM GAH
Funny guy on Swe forum edmitting that i make progress:
Fun guy on swe forum saying that I am better then ristvall:
[QUOTE=olle_korven,Oct 10 2009 12:31pm]
heartless>ristvall.[/QUTOE]
lol?[/QUOTE]
översta quoten har jag aldrig skrivit. vem edita den?[/QUOTE]
Säkert Brasken eller någon
:blink:[/QUOTE]
det var DU din jävel