d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev195969798991131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2011 03:13pm
Quote (Nickeee @ Jan 9 2011 08:54pm)
jag höll nollan, gjorde du det? :pPPpPpPPpPP


h0h0
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 03:17pm
man kan ju inte spela :( någon som vet när det är fixat?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 9 2011 03:30pm
Quote (LinkToMyProfile @ 9 Jan 2011 21:17)
man kan ju inte spela :( någon som vet när det är fixat?


gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL säger, höger vänster grejen,funkade för mig
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2011 03:31pm
Quote (nattbuss807 @ Jan 9 2011 10:30pm)
gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL  säger, höger vänster grejen,funkade för mig


Taric <3
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 03:36pm
Quote (nattbuss807 @ Jan 9 2011 09:30pm)
gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL  säger, höger vänster grejen,funkade för mig


jao man kan logga in men inte starta game, det finns inget trick för det :/
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 9 2011 03:50pm
Quote (nattbuss807 @ Jan 9 2011 11:30pm)
gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL säger, höger vänster grejen,funkade för mig


Same here :lol: hehe

This post was edited by DeadlylulZ on Jan 9 2011 03:51pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 04:03pm
Quote (nattbuss807 @ 9 Jan 2011 22:30)
gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL  säger, höger vänster grejen,funkade för mig


LOL!

Irelia är typ up jämfört med andra gubbar, den matchen hade jag inga masteries, fel spells och skulle inte ens vara Irelia, så klaga inte :)

Sen när jag var amumu, vad äre med han??


Lama gubbar: vlad, eve, shaco, akali, mundo osv



edit: EU servern funakr ej nu, tur att man har US Severn installerad och ett acc där :pPPppPPppPPp

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 9 2011 04:03pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 9 2011 04:10pm
Lama gubbar lista ^^

Tryndamere
Mundo
Eve
Vlad
Karthus
Cho gath
Nunu
Morde

imo rästen är lätta att misslykas med :P

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 9 2011 04:10pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2011 04:13pm
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 9 2011 11:10pm)
Lama gubbar lista ^^

Tryndamere
Mundo
Eve
Vlad
Karthus
Cho gath
Nunu
Morde

imo rästen är lätta att misslykas med :P


du glömde Taric
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 9 2011 04:53pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 Jan 2011 22:03)
LOL!

Irelia är typ up jämfört med andra gubbar, den matchen hade jag inga masteries, fel spells och skulle inte ens vara Irelia, så klaga inte :)

Sen när jag var amumu, vad äre med han??


Lama gubbar: vlad, eve, shaco, akali, mundo osv



men menade inget illa :hug:


This post was edited by nattbuss807 on Jan 9 2011 04:54pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev195969798991131Next
Add Reply New Topic New Poll