Quote (nattbuss807 @ 9 Jan 2011 22:30)
gör som litttle-brother aka kör-bara-dom-lamaste-gubbara-i-LoL säger, höger vänster grejen,funkade för mig
LOL!
Irelia är typ up jämfört med andra gubbar, den matchen hade jag inga masteries, fel spells och skulle inte ens vara Irelia, så klaga inte

Sen när jag var amumu, vad äre med han??
Lama gubbar: vlad, eve, shaco, akali, mundo osv
edit: EU servern funakr ej nu, tur att man har US Severn installerad och ett acc där :pPPppPPppPPpThis post was edited by Litttle_Brother on Jan 9 2011 04:03pm