d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev19596979899445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 04:03am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 10:00am)
Du kommer faila med 170 EE också. du behöver bättre allt.

Vilket jävla kuksugar spel.. Det betyder ju att man måste investera x-tusen fg..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 04:04am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 11:03am)
Vilket jävla kuksugar spel.. Det  betyder ju att man måste investera x-tusen fg..


Eller spela Catacombs
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 04:06am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 10:04am)
Eller spela Catacombs

Jag lirar typ bara Catacombs =) Fast har helt okej vapen upp till lvl 30 typ. Så kan lätt lira arena dit, sen börjar det gå lite väl segt imo. Men jag vill ju kunna wella från 69 till 71 :/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 22 2010 04:07am
Quote (x17 @ 22 Mar 2010 11:06)
Jag lirar typ bara Catacombs =) Fast har helt okej vapen upp till lvl 30 typ. Så kan lätt lira arena dit, sen börjar det gå lite väl segt imo. Men jag vill ju kunna wella från 69 till 71 :/


Det handlar om builds också.. Som hybrid ska du kunna wella hyfsat bra, men för att göra en bra hybrid måste du ha bra gear också..
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 04:09am
Quote (snoramej @ Mar 22 2010 10:07am)
Det handlar om builds också.. Som hybrid ska du kunna wella hyfsat bra, men för att göra en bra hybrid måste du ha bra gear också..

Hybrid fighter? ;P Det enda min gubbe är god för är att lira Catacombs verkar det som. Känns som om jag ska nöta d2 i morgon så jag kan sälja saker sjukt dyrt direkt så jag kan köpa LS saker!!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 04:13am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 11:09am)
Hybrid fighter? ;P Det enda min gubbe är god för är att lira Catacombs verkar det som. Känns som om jag ska nöta d2 i morgon så jag kan sälja saker sjukt dyrt direkt så jag kan köpa LS saker!!


xD

Hybrid fighter äger btw.

Asså det där är common missunderstanding because, du kommer:

1) Aldrig hitta items i cata
2) inte bygga prof i cata

alltså ska du lira cata när du har fungerande setups och Arena när du har skitgear eftersom du aldrig uppgraderar dina setups / chars i catacombs.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 04:53am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 10:13am)
xD

Hybrid fighter äger btw.

Asså det där är common missunderstanding because, du kommer:

1) Aldrig hitta items i cata
2) inte bygga prof i cata

alltså ska du lira cata när du har fungerande setups och Arena när du har skitgear eftersom du aldrig uppgraderar dina setups / chars i catacombs.

Men hur gör jag en superhybrid fighter då?! Jag vill ju kunna knulla uppochner. Jag lirar bara Catacombs för att få lvl 71 så att jag ska kunna göra MQn och förhoppningsvis klara den så jag får en Samurai :D Men det verkar ju vara omöjligt :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 04:54am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 11:53am)
Men hur gör jag en superhybrid fighter då?! Jag vill ju kunna knulla uppochner. Jag lirar bara Catacombs för att få lvl 71 så att jag ska kunna göra MQn och förhoppningsvis klara den så jag får en Samurai :D Men det verkar ju vara omöjligt :/


Du bränner massa fgs :P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 04:55am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 10:54am)
Du bränner massa fgs :P

Didn't see that one coming.. :/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 22 2010 11:45am
18:41 You have gained a rank in dagger proficiency. (Rank: 8)

Äntligen, efter massa grindande! :)

This post was edited by snoramej on Mar 22 2010 11:45am
Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899445Next
Add Reply New Topic New Poll