d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19596979899820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 20 2011 05:16pm
Quote (SyB_BaM @ 20 Aug 2011 19:38)
Vadå, blandar ni i saft i skiten :) ?


Ah, släng i en skvätt saft och rör runt, kör dock ingen jävla saft med typ 50% socker som bara gör dig diabetisk istället för biffkrim.
Juice funkar med!
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 21 2011 02:52am
Quote (PlaaD @ Aug 20 2011 11:16pm)
Ah, släng i en skvätt saft och rör runt, kör dock ingen jävla saft med typ 50% socker som bara gör dig diabetisk istället för biffkrim.
Juice funkar med!


Okej, asså ska jag blanda saften först med vatten innan jag häller i ? ^^
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 21 2011 03:51am
Magpass idag, äckliga dragon flags dödade min kropp, kändes som jag skulle spy.

Och med saften, det är personlig preferens, jag blandar inte ut med vatten, man har ju bara i en skvätt för extra smak/inte ha den lika torr.
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 21 2011 05:26am
Quote (SyB_BaM @ Aug 21 2011 09:52am)
Okej, asså ska jag blanda saften först med vatten innan jag häller i ? ^^


Nej.
Saften är bara där för att göra det lite sötare.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 21 2011 07:37am
Fan lär köpa lite sånt där och smaka skiten :)

Egentligen är väl inte kasein proteinpulver så jävla dyrt?

Om man jämför med keso så vette fan om det är dyrare :O

Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 21 2011 03:06pm
ska börja med 5x5 programmet imorgon!!
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 21 2011 03:07pm
Quote (KoS-Scorpion @ Aug 21 2011 10:06pm)
ska börja med 5x5 programmet imorgon!!


Dä ä najs.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2011 03:10pm
tänkte börja gymma i skolan på morgonen, nån som vet något bra man kan käka efteråt?

Tänkte gymma vid 8, till 9, sen äter vi lunch runt 11-12

bara så att man får i sig något bra.

This post was edited by orvars on Aug 21 2011 03:10pm
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 21 2011 03:15pm
Quote (orvars @ Aug 21 2011 10:10pm)
tänkte börja gymma i skolan på morgonen, nån som vet något bra man kan käka efteråt?

Tänkte gymma vid 8, till 9, sen äter vi lunch runt 11-12

bara så att man får i sig något bra.


Banan och proteindrink.
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 21 2011 03:20pm
Quote (monehgers @ Aug 21 2011 09:15pm)
Banan och proteindrink.



träna efter skolan istället så missar du inte frukosten.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899820Next
Add Reply New Topic New Poll