d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev19596979899325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Sep 1 2010 11:06am
Quote (Yllegarnet @ 28 Aug 2010 15:47)
5/10 typ :P Synd med live som sagt :)

http://www.youtube.com/watch?v=_mZehYK-V58


Inte alls min typ av musik :o 3/10


http://open.spotify.com/track/7aHRctaQ7vjxVTVmY8OhAA

Hittade ingen bra youtube-länk, så det får bli spotify.
Själva låten i sig är väl inte så bra egentligen, men refrängen är rätt tung ^_^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
Sep 1 2010 12:25pm
10/10 såklart, epic låt is epic :D

repost för att den här inte betygsattes senast :fume:
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 2 2010 02:41am
Betygsätter Óli's låt ^^

Ofta det inte är DLK!? Dom kanske har bytt namn, men vafan vet jag :P ialf 10/10 :)

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Sep 2 2010 02:54am
Lol, skön text ^_^ 5/10
Decent faktiskt.

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 2 2010 03:10am
Fett skön bas :D 6/10

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 3 2010 08:09am
Bump ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
Sep 3 2010 08:58am
7/10 , Detroit Rock City är bättre imo ^_^

http://open.spotify.com/track/7dSXVhuwv3qC63evCeeJ5D
(The Calling - Wherever You Will Go - Acoustic)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 3 2010 09:07am
3/10 var väl sådär ;/

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2010 09:35am
Gillar inte Nerd/10 :/



:wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev19596979899325Next
Add Reply New Topic New Poll