d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev19495969798177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,797.13
May 10 2015 06:50am
Fråga mig inte hur, men lyckades på något sätt dra 12 wins med den här :D

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
May 10 2015 08:32am
Quote (RabbitRoyal @ 10 May 2015 14:50)
Fråga mig inte hur, men lyckades på något sätt dra 12 wins med den här :D

http://i.imgur.com/cUBQ828.jpg


Grattis! Fick du nåt skoj?

Väntar fortfarande på min första 10+ arena men så lite som jag spelar nu för tiden så lär det ju aldrig hända :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 10 2015 08:52am
Quote (RabbitRoyal @ 10 May 2015 14:50)
Fråga mig inte hur, men lyckades på något sätt dra 12 wins med den här :D

http://i.imgur.com/cUBQ828.jpg


Grattis! Inte helt omöjlig deck!
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,797.13
May 10 2015 09:11am
Quote (SCXiao @ 10 May 2015 16:32)
Grattis! Fick du nåt skoj?

Väntar fortfarande på min första 10+ arena men så lite som jag spelar nu för tiden så lär det ju aldrig hända :D


Tack! Det blev 405 gold + 2 packs (fick en till Dr. Boom från pack) :)

Det kommer nog ganska snart om du börjar lira en arena om dagen ^^

Quote (berhemuli @ 10 May 2015 16:52)
Grattis! Inte helt omöjlig deck!


Tack tack! Jag var väldigt skeptisk till bristen av 2 drops samt att jag inte hade någon tung gubbe för late game ^^

11-2 matchen var helt sjukt spännande, mage vs mage som gick till fatigue, vann 1 runda innan jag skulle ha dött av det själv :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
May 10 2015 10:46pm
Quote (RabbitRoyal @ 10 May 2015 17:11)
Tack! Det blev 405 gold + 2 packs (fick en till Dr. Boom från pack) :)

Det kommer nog ganska snart om du börjar lira en arena om dagen ^^



Tack tack! Jag var väldigt skeptisk till bristen av 2 drops samt att jag inte hade någon tung gubbe för late game ^^

11-2 matchen var helt sjukt spännande, mage vs mage som gick till fatigue, vann 1 runda innan jag skulle ha dött av det själv :D


Har tur om jag hinner / har gold nog för att köra två i veckan.. :D
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,797.13
May 11 2015 12:10am
Quote (SCXiao @ 11 May 2015 06:46)
Har tur om jag hinner / har gold nog för att köra två i veckan.. :D


Kör arenas på både EU och NA om du har tid men inte får ihop nog gold på EU :) bra att träna lite extra!

Behöver du hjälp med att komma på vad du gör fel är det bara o säga till så löser vi det :D

Någon som vet hur fasen man bygger priest deck i arena? Blir ofta överkörd av dem men alltid när jag spelar präst själv blir det max 4-5 wins.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2015 02:15am
Quote (RabbitRoyal @ 11 May 2015 08:10)
Kör arenas på både EU och NA om du har tid men inte får ihop nog gold på EU :) bra att träna lite extra!

Behöver du hjälp med att komma på vad du gör fel är det bara o säga till så löser vi det :D

Någon som vet hur fasen man bygger priest deck i arena? Blir ofta överkörd av dem men alltid när jag spelar präst själv blir det max 4-5 wins.


Lite men ofta viktigast o heala egna minions istället för att lägga ut nya. Nummer ett rule. Annars pretty standard bra minions. Tyngd. Aoe inte nödvändigt men får man auchanel plus 0cost 4heal spellet så är det ju guld värt. Tror dock det inte spelar så mkt roll hur bra kort man får om man inte lirar just priesten rätt. Jag brukar dra i snitt sock 6-7wins på priest. Så inte i 12win klassen. Man ska iaf undvika mindblasts om det finns minion o välja på har jag märkt. Sure en quick finnish men bättre o rulla minions istället. Iaf om decent minion. Enda gångne jag tog massa mind blasts var när jag satt med en prophet velen :D 10damage 2mana var nice.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 12 2015 03:57am
Alla verkar ha fått 2st classic packs nu när ni loggar in. För att det var inloggningsproblem i veckan.
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,797.13
May 12 2015 04:22am
Quote (berhemuli @ 11 May 2015 10:15)
Lite men ofta viktigast o heala egna minions istället för att lägga ut nya. Nummer ett rule. Annars pretty standard bra minions. Tyngd. Aoe inte nödvändigt men får man auchanel plus 0cost 4heal spellet så är det ju guld värt. Tror dock det inte spelar så mkt roll hur bra kort man får om man inte lirar just priesten rätt. Jag brukar dra i snitt sock 6-7wins på priest. Så inte i 12win klassen. Man ska iaf undvika mindblasts om det finns minion o välja på har jag märkt. Sure en quick finnish men bättre o rulla minions istället. Iaf om decent minion. Enda gångne jag tog massa mind blasts var när jag satt med en prophet velen :D 10damage 2mana var nice.



Mm det är det konceptet jag jobbat med, dock utan att det verkligen lyckats :) får testa igen ^^

Quote (berhemuli @ 12 May 2015 11:57)
Alla verkar ha fått 2st classic packs nu när ni loggar in. För att det var inloggningsproblem i veckan.


:O varför endast denna gång? Hade ju inte behövt köpa några packs alls om man hade fått det varje gång de haft problem med sina tjänster :thumbsup:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 12 2015 05:09am
Dragon roguen funkar än så länge! Dock låga ranks.. 15 till 13. Men den är kul och spela iallafall, så har chans o lvla roguen äntligen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798177Next
Add Reply New Topic New Poll