d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev19495969798159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Feb 24 2015 05:13pm
Quote (Gaben @ 25 Feb 2015 00:05)
Någon som vet om det går att göra chargebacks via swish?

Hade tänkt göra mig av med lite nycklar


Det är väl klart att det går men kanske är lite väl långsökt. Han kan ju meddela banken att han aldrig gjorde transaktionen och att han vill ha pengarna tillbaka.

Du kan dock motverka det ganska lätt eftersom du får tillgång till hans personuppgifter med swish och går det så långt som rättegång så borde du väl vinna med lite bevis.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Feb 24 2015 06:04pm
Quote (Gaben @ Feb 25 2015 12:05am)
Någon som vet om det går att göra chargebacks via swish?

Hade tänkt göra mig av med lite nycklar


http://bankforsakring.konsumenternas.se/lana--betala/rattigheter-och-skyldigheter/betalning-av-misstag
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 24 2015 06:23pm
Quote (RistVaLL @ 24 Feb 2015 22:07)
Sitter och funderar på om Makta har bettat på de andra -_-


:ph34r:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 25 2015 11:58am
Har bettat på TSM så nu vinner NiP!
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 25 2015 11:59am
Quote (Makta @ 25 Feb 2015 18:58)
Har bettat på TSM så nu vinner NiP!


hade jag haft nått att betta så -_-
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 25 2015 12:10pm
Quote (RistVaLL @ 25 Feb 2015 18:59)
hade jag haft nått att betta så -_-




Gold: 41,663.40

Don8
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 25 2015 12:31pm
5-0 till NiP so far.. Vad var det jag sa? :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 25 2015 01:33pm
letar folk som är sugna på spel
dmg+ tack ^,^
Vi sitter i skype just nu, kan säkert få över de andra 2 på ts eller dylikt.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 25 2015 02:35pm
http://gyazo.com/f54ce2dd022f2e63b4cc1aa0d4313074

Tog mina sista skins som är värda något och la på titan, hoppas fan att kenny pangar idag
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 25 2015 03:15pm
Quote (RistVaLL @ Feb 25 2015 08:33pm)
letar folk som är sugna på spel
dmg+ tack ^,^
Vi sitter i skype just nu, kan säkert få över de andra 2 på ts eller dylikt.


Steam? Är gärna på om jag är ensam någon gång (:
Sitter dock med 700000dmg polare atm i väldigt spridd skill så finns sällan plats men ye, någon gång ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798159Next
Closed New Topic New Poll