d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev19495969798229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2013 04:26am
Quote (berhemuli @ Apr 11 2013 12:06pm)
Hade nog lirat likadant, då ingen reaise preflop kan man nog utesluta AA eller KK, och känslan är att han kunde ha gått med med t.ex A9 lika gärna eller spelat sådär, även TT och JJ, eller 78. 57, eller annan crap stegdrag.  Känns att det är sånt där som händer ibland bara.


Skönt, då kan jag sova gott inatt också

Tack för feedback :hail:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 11 2013 08:49am
Aftonbladet freeroll på pokerstars ikväll :unsure:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 11 2013 10:59am
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 16:49)
Aftonbladet freeroll på pokerstars ikväll :unsure:


Någon mer som spelar? Vad nickar ni? B)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 11 2013 11:11am
Åkte ut med QQ mot AA på AQx flopp -_- kukspel orkar inte
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2013 11:29am
Quote (SCXiao @ Apr 11 2013 07:11pm)
Åkte ut med QQ mot AA på AQx flopp -_- kukspel orkar inte


Aj, omöjligt att undvika sånt där

Bättre lycka nästa gång :hug:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 11:32am
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 18:59)
Någon mer som spelar? Vad nickar ni? B)


mikko123 glömde bort att jag reggat så hoppade in o lirade för 8min sen typ :P så har tagit igen några chips som gått åt i blinds annars samma startstack typ.
Member
Posts: 52,256
Joined: Jul 10 2010
Gold: 110.20
Apr 11 2013 11:53am
jag har AA
han har JJ
J på flop
jag förlorar 2 dollar
wtf
Member
Posts: 52,256
Joined: Jul 10 2010
Gold: 110.20
Apr 11 2013 11:57am
jag har AA
han har JJ
J på flop
jag förlorar 2 dollar
wtf
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 11 2013 12:02pm
Quote (FSW @ Apr 11 2013 06:53pm)
jag har AA
han har JJ
J på flop
jag förlorar 2 dollar
wtf


Quote (FSW @ Apr 11 2013 06:57pm)
jag har AA
han har JJ
J på flop
jag förlorar 2 dollar
wtf


Hur lyckas du dubbelposta med 4min mellanrum :O
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2013 12:05pm
Hade AQ höjer 3x till 600 preflop sb callar med 23 (wtf) träffar 339 på flop jag betar på såklart där, han callar o höjer all in på turn sen då jag måste ju calla, han får in kåk också.. ^^ aja freeroll så.. Är dock med än, åkte ner till 1k, dubblade upp nyss. Åkte dock sen med 99 mot KQ.

Tog över farsans turre nu, 15k chips, snart cash..

This post was edited by berhemuli on Apr 11 2013 12:32pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798229Next
Add Reply New Topic New Poll