d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev194959697985001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 04:00am
Quote (vandalen @ 16 Sep 2011 11:57)
Det vill vi inte, lagom ovärd.


ingen som tvingar dig att gå in här :)
stick
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 04:01am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 10:00am)
ingen som tvingar dig att gå in här :)
stick


Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 04:11am
Quote (vandalen @ 16 Sep 2011 11:57)
Det vill vi inte, lagom ovärd.


Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 16 2011 04:14am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 12:11)
http://ivfresa.blogg.se/images/2011/grta_138950140.jpg


Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 04:33am
Quote (SCXiao @ Sep 16 2011 10:11am)
http://ivfresa.blogg.se/images/2011/grta_138950140.jpg


flame
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 16 2011 05:29am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 05:35am
Vad händer boys? :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 05:36am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 01:35pm)
Vad händer boys? :D


Tänker på Tibia

B)

sj?

saknar min RP :'(
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 05:36am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 11:35am)
Vad händer boys? :D


Kom precis hem från jobbet = WIIIIN tänkte ställa in ett par kalla i kylen.. blir att va hemma idag för jag måste passa nova = hunden :>
sj?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 05:39am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 13:36)
Kom precis hem från jobbet = WIIIIN tänkte ställa in ett par kalla i kylen.. blir att va hemma idag för jag måste passa nova = hunden :>
sj?


nicenice :D

jadu, eftersom min premiärmatch i innebandy är flyttad 2 timmar frammåt, dvs ifrån 17:00 till 19:00 på lördag
så ska jag leta efter något chillkrök i närheten eller som är nära någon buss/tåglinje, alltid lätt att ta sig hem då.
med tanke på hur centralt jag bor :P


Meni glad att jag får spela för första gången på ett och ett halft år
Go Back To Svenska Topic List
Prev194959697985001Next
Closed New Topic New Poll