Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 13:36)
Kom precis hem från jobbet = WIIIIN tänkte ställa in ett par kalla i kylen.. blir att va hemma idag för jag måste passa nova = hunden :>
sj?
nicenice

jadu, eftersom min premiärmatch i innebandy är flyttad 2 timmar frammåt, dvs ifrån 17:00 till 19:00 på lördag
så ska jag leta efter något chillkrök i närheten eller som är nära någon buss/tåglinje, alltid lätt att ta sig hem då.
med tanke på hur centralt jag bor

Meni glad att jag får spela för första gången på ett och ett halft år