d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev19495969798621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 11 2012 03:14am
Quote (Marcusd0 @ 11 Dec 2012 10:13)
Körde Riki första gången.. first time OP

http://i.imgur.com/NpqDP.jpg


Roligaste med riki är ju att lasthit blink strike'a folk och sno kills.
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 11 2012 03:21am
Quote (PlaaD @ 11 Dec 2012 10:14)
Roligaste med riki är ju att lasthit blink strike'a folk och sno kills.


Roligaste är när dom börjar köpa dust efter 40min..


slutade på 21/3/5, lol.

This post was edited by Marcusd0 on Dec 11 2012 03:38am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 11 2012 04:36am
GG, körde med Sven precis. Clinkz & WD snor alla viktiga kills för mig (10 totalt kanske) och sedan feedar dem Ursa, fett kul....
Faktumet att Clinkz va afk under picking phase och kommer in 5min in i gamet hjälpte ju inte heller :(
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 11 2012 04:40am
Quote (PlaaD @ 11 Dec 2012 11:36)
GG, körde med Sven precis. Clinkz & WD snor alla viktiga kills för mig (10 totalt kanske) och sedan feedar dem Ursa, fett kul....
Faktumet att Clinkz va afk under picking phase och kommer in 5min in i gamet hjälpte ju inte heller :(


våran riki split pushar och lina junglar 55min i gamet.. svårt att göra något som crystal med en 0/14 sven :(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 11 2012 06:03am
Quote (PlaaD @ Dec 11 2012 12:36pm)
GG, körde med Sven precis. Clinkz & WD snor alla viktiga kills för mig (10 totalt kanske) och sedan feedar dem Ursa, fett kul....
Faktumet att Clinkz va afk under picking phase och kommer in 5min in i gamet hjälpte ju inte heller :(


Sjukt tråkigt att spela carry när ingen spelar support :(
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 11 2012 06:04am
Quote (umade @ 11 Dec 2012 13:03)
Sjukt tråkigt att spela carry när ingen spelar support :(


iso carry, vill testa lich
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 11 2012 06:07am
Quote (Marcusd0 @ Dec 11 2012 02:04pm)
iso carry, vill testa lich


vi kan spela ett game?
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 11 2012 06:07am
Quote (umade @ 11 Dec 2012 13:07)
vi kan spela ett game?


ok first time lich.

körde precis ett game men när vi tog en kill ragequita dom.. -_-

This post was edited by Marcusd0 on Dec 11 2012 06:08am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 11 2012 06:13am
Kan va med också!

E: Hintar om att jag har typ 30wins så har ni high bracket nvm

This post was edited by PlaaD on Dec 11 2012 06:13am
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 11 2012 06:13am
vi starta precis, men lägg till mig på steam.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798621Next
Add Reply New Topic New Poll