☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
94
95
96
97
98
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4828
Replies: 999
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#951
Dec 18 2009 05:08am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:01)
Grattis!
tack
har fan svårt att andas här inne ibland -.-
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#952
Dec 18 2009 05:10am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:08pm)
tack
har fan svårt att andas här inne ibland -.-
var så lite så
måste vara tufft att leva utan McDonald´s?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#953
Dec 18 2009 05:11am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:10)
var så lite så
måste vara tufft att leva utan McDonald´s?
Äh, Burger King och Max > Donken
Any day
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#954
Dec 18 2009 05:12am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:10)
var så lite så
måste vara tufft att leva utan McDonald´s?
nejfan, har alltid gillat gatuköksburgare mer
mcdonalds har vi här btw, det är kebab som inte finns här och DET är svårt att klara sig utan ;<
Marcusd0
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#955
Dec 18 2009 05:12am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:10)
var så lite så
måste vara tufft att leva utan McDonald´s?
Gillar verkligen inte donken
Quote (Svartermetalisk @ 18 Dec 2009 12:11)
Äh, Burger King och Max > Donken
Any day
idd
This post was edited by Marcusd0 on Dec 18 2009 05:12am
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#956
Dec 18 2009 05:12am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:12pm)
nejfan, har alltid gillat gatuköksburgare mer
mcdonalds har vi här btw, det är kebab som inte finns här och DET är svårt att klara sig utan ;<
men donkan finns väl inte kvar på island?
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#957
Dec 18 2009 05:14am
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...
Marcusd0
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#958
Dec 18 2009 05:14am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:14)
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...
nty, sir
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#959
Dec 18 2009 05:15am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2009 01:14pm)
nty, sir
vekling
nä men har ni kräk mage så kolla inte!!!!!!!
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#960
Dec 18 2009 05:16am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:14)
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...
Existens har jag aldrig varit inne på, Gåsen skickade nån länk till nåt nån gång och det verkar vara en jävligt mysko sida tbh.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
94
95
96
97
98
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact