d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19495969798100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:08am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:01)
Grattis! :D


tack ^_^ har fan svårt att andas här inne ibland -.-
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:10am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:08pm)
tack ^_^ har fan svårt att andas här inne ibland -.-


var så lite så :) måste vara tufft att leva utan McDonald´s? :cry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 18 2009 05:11am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:10)
var så lite så :) måste vara tufft att leva utan McDonald´s? :cry:


Äh, Burger King och Max > Donken

Any day :P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:12am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 13:10)
var så lite så :) måste vara tufft att leva utan McDonald´s? :cry:


nejfan, har alltid gillat gatuköksburgare mer :wub: mcdonalds har vi här btw, det är kebab som inte finns här och DET är svårt att klara sig utan ;<
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 05:12am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:10)
var så lite så :) måste vara tufft att leva utan McDonald´s? :cry:


Gillar verkligen inte donken :P

Quote (Svartermetalisk @ 18 Dec 2009 12:11)
Äh, Burger King och Max > Donken

Any day :P



idd

This post was edited by Marcusd0 on Dec 18 2009 05:12am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:12am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:12pm)
nejfan, har alltid gillat gatuköksburgare mer :wub: mcdonalds har vi här btw, det är kebab som inte finns här och DET är svårt att klara sig utan ;<


men donkan finns väl inte kvar på island? :O
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:14am
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 05:14am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:14)
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...


nty, sir b)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:15am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2009 01:14pm)
nty, sir b)


vekling B) nä men har ni kräk mage så kolla inte!!!!!!! :MAD:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 18 2009 05:16am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:14)
BTW, någon här som sett dagens överraskning @ existens? Har aldrig vart så nära att spy vid datorn förr...


Existens har jag aldrig varit inne på, Gåsen skickade nån länk till nåt nån gång och det verkar vara en jävligt mysko sida tbh.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798100Next
Closed New Topic New Poll