d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19495969798100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 13 2009 07:27pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 14 2009 02:26am)
Natt man :)


martins nya game list är gFg som han säger

This post was edited by Goss3N on Dec 13 2009 07:27pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 13 2009 07:28pm
Quote (ZippYz @ 14 Dec 2009 03:25)
Går och lägger mig nu, börjar bli lite trött =)



SCXiao, jag har lika många votes som du har. (ez)




Gn8 !


Cheater :stonetoss:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2009 07:35pm
Quote (Goss3N @ 14 Dec 2009 02:27)
martins nya game list är gFg som han säger


Helt win, rakt av :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 13 2009 07:37pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 03:35)
Helt win, rakt av :)


Vad har jag nu missat? :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2009 07:40pm
Quote (SCXiao @ 14 Dec 2009 02:37)
Vad har jag nu missat? :O


Läs min Games List ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 13 2009 08:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 03:40)
Läs min Games List ^^


FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU-
I lost it :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2009 08:26pm
Quote (SCXiao @ 14 Dec 2009 03:20)
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU-
I lost it :(


You certainly did :)

Vad händer då?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 13 2009 08:33pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 04:26)
You certainly did :)

Vad händer då?


kollar south park och spelar 1.13 ^_^ själv?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2009 08:41pm
Quote (SCXiao @ 14 Dec 2009 03:33)
kollar south park och spelar 1.13 ^_^ själv?


inte mkt brää, maxxar Ladder Slasher och lyssnar på Kent.

Funtar på om det är dags att sova snart, har en del skit att göra imorrn :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 13 2009 08:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 04:41)
inte mkt brää, maxxar Ladder Slasher och lyssnar på Kent.

Funtar på om det är dags att sova snart, har en del skit att göra imorrn :)


Nejdå, sova är överskattat :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798100Next
Closed New Topic New Poll