d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev194959697981131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 9 2011 10:08am
nice då vare inte bara jag som hade problemet :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 9 2011 10:20am
Quote (HaLLuXX @ 9 Jan 2011 17:08)
nice då vare inte bara jag som hade problemet :(


noobfilter
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2011 12:34pm
Server status Busy...
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 12:39pm
Quote (eWaste @ 9 Jan 2011 19:34)
Server status Busy...


Direkt när launchern startar, klicka --> vänster höger vänster höger, ner ner, upp upp, 3 4 (inte 3 4 på "keypad" utan på siffrorna som ligger över bokstäverna). Då går den från busy/unavailable till online.

Dock är det inte säkert spelet funkar för det :P Men ibland kan det stå busy/unavailable även fast det inte är det och då kan man använda denna kod för att logga in.


edit: dock får jag bara reconnect to chat nu hela tiden då jag gör det där.

edit2: Verkar funka fint nu iaf.

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 9 2011 12:43pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 9 2011 01:14pm
Quote (Litttle_Brother @ Jan 9 2011 06:39pm)
Direkt när launchern startar, klicka --> vänster höger vänster höger, ner ner, upp upp, 3 4  (inte 3 4 på "keypad" utan på siffrorna som ligger över bokstäverna). Då går den från busy/unavailable till online.

Dock är det inte säkert spelet funkar för det :P Men ibland kan det stå busy/unavailable även fast det inte är det och då kan man använda denna kod för att logga in.


edit: dock får jag bara reconnect to chat nu hela tiden då jag gör det där.

edit2: Verkar funka fint nu iaf.


Men LOL.... de funka :D :D :D :D :D :D
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 9 2011 01:30pm
dock kan jag ändå inte spela....
finns de nå tricks för de me?
nu när jag trycker på "play" så är normal game or rank game grå och står typ att dom inte är tillgängliga :/
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 9 2011 01:48pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 Jan 2011 18:39)


inte ett ljud :angry:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 01:48pm
Quote (swewik @ 9 Jan 2011 20:30)
dock kan jag ändå inte spela....
finns de nå tricks för de me?
nu när jag trycker på "play" så är normal game or rank game grå och står typ att dom inte är tillgängliga :/


spela custom game :D

de gjorde vi, som nicke sa "favorit i repris" vi vann. ehhe.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2011 01:50pm
Quote (nattbuss807 @ Jan 9 2011 08:48pm)
inte ett ljud :angry:


;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 9 2011 01:54pm
Quote (nattbuss807 @ 9 Jan 2011 20:48)
inte ett ljud :angry:


jag höll nollan, gjorde du det? :pPPpPpPPpPP
Go Back To Svenska Topic List
Prev194959697981131Next
Add Reply New Topic New Poll