d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev19495969798329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 13 2010 07:57am
Quote (Sandman423 @ 12 May 2010 17:28)
4pm GMT -5

Räkna ut själv

EDIT: Och kom in och spela med mig. Nick: HOWSHE___nvm


jag addade dig, slänger iväg ett pm innan nästa gång vi ska gibba :P haru skype? äru 18+?

This post was edited by pawa on May 13 2010 07:58am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 13 2010 08:02am
Quote (pawa @ 13 May 2010 14:57)
jag addade dig, slänger iväg ett pm innan nästa gång vi ska gibba :P haru skype? äru 18+?


19, ja
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 08:39am
Alltså, det värsta med resets är att alla jävla superidioter också har ~1500psr. Helvete!

This post was edited by x17 on May 13 2010 08:39am
Member
Posts: 48,522
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,463.50
May 13 2010 08:50am
någon som vill donera ett acc :santa:

vill spela =(
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 13 2010 09:08am
Quote (UndeadGad @ May 13 2010 04:50pm)
någon som vill donera ett acc :santa:

vill spela =(


samma här :(
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 13 2010 09:20am
230kr ffs :p köp det ^^
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 09:20am
Quote (pawa @ May 13 2010 03:20pm)
230kr ffs :p köp det ^^

Menart.. Pawa, vad sägs om ett game?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 13 2010 09:21am
Quote (x17 @ 13 May 2010 16:20)
Menart.. Pawa, vad sägs om ett game?


maybe maybe, behöver smälta maten så det skulle passa fint
acc name?
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2010 09:22am
Quote (pawa @ May 13 2010 03:21pm)
maybe maybe, behöver smälta maten så det skulle passa fint
acc name?

exSJUTTON är mitt acc, har 2-3 i matcher idag :/
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 13 2010 09:24am
Quote (x17 @ 13 May 2010 16:22)
exSJUTTON är mitt acc, har 2-3 i matcher idag :/


addad
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798329Next
Add Reply New Topic New Poll