☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
94
95
96
97
98
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65929
Replies: 3281
Track Topic
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#951
May 13 2010 07:57am
Quote (Sandman423 @ 12 May 2010 17:28)
4pm GMT -5
Räkna ut själv
EDIT: Och kom in och spela med mig. Nick: HOWSHE___nvm
jag addade dig, slänger iväg ett pm innan nästa gång vi ska gibba
haru skype? äru 18+?
This post was edited by pawa on May 13 2010 07:58am
tOFFELiKastrullen
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold
:
13.37
#952
May 13 2010 08:02am
Quote (pawa @ 13 May 2010 14:57)
jag addade dig, slänger iväg ett pm innan nästa gång vi ska gibba
haru skype? äru 18+?
19, ja
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#953
May 13 2010 08:39am
Alltså, det värsta med resets är att alla jävla superidioter också har ~1500psr. Helvete!
This post was edited by x17 on May 13 2010 08:39am
UndeadGad
Member
Posts: 48,522
Joined: Mar 17 2006
Gold
:
207,463.50
#954
May 13 2010 08:50am
någon som vill donera ett acc
vill spela =(
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#955
May 13 2010 09:08am
Quote (UndeadGad @ May 13 2010 04:50pm)
någon som vill donera ett acc
vill spela =(
samma här
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#956
May 13 2010 09:20am
230kr ffs
köp det ^^
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#957
May 13 2010 09:20am
Quote (pawa @ May 13 2010 03:20pm)
230kr ffs
köp det ^^
Menart.. Pawa, vad sägs om ett game?
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#958
May 13 2010 09:21am
Quote (x17 @ 13 May 2010 16:20)
Menart.. Pawa, vad sägs om ett game?
maybe maybe, behöver smälta maten så det skulle passa fint
acc name?
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#959
May 13 2010 09:22am
Quote (pawa @ May 13 2010 03:21pm)
maybe maybe, behöver smälta maten så det skulle passa fint
acc name?
exSJUTTON är mitt acc, har 2-3 i matcher idag :/
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#960
May 13 2010 09:24am
Quote (x17 @ 13 May 2010 16:22)
exSJUTTON är mitt acc, har 2-3 i matcher idag :/
addad
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
94
95
96
97
98
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact