d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev19495969798445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:29am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:29am)
"Ingen kommer ihåg en fegis". Okejdå!! Håll tummarna.


GL ;)

Quote (Marcusd0 @ Mar 22 2010 10:29am)
Gillar snubbar som börjar LS för första gången och passar MQ direkt :P

http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=674132&p=357611

Kan ju inte klaga för +2 b)


Najs :P

This post was edited by Svartermetalisk on Mar 22 2010 03:30am
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:30am
MEN HELVETES JÄVLA KUKSUGARE, FYFAN VILKET JÄVLA SKITSPEL!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:31am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:30am)
MEN HELVETES JÄVLA KUKSUGARE, FYFAN VILKET JÄVLA SKITSPEL!


Hahah välkommen till LS

<-- 4 / 54
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:34am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 09:31am)
Hahah välkommen till LS

<-- 4 / 54

Ja, men jag vill ju bara ha Samurai jäveln, men inte får jag det. 0/4 nu :/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 22 2010 03:43am
Quote (x17 @ 22 Mar 2010 10:34)
Ja, men jag vill ju bara ha Samurai jäveln, men inte får jag det. 0/4 nu :/


:rofl:

<-- 8/46

Har failat betydligt fler än 4 på rad ^_^
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 22 2010 03:44am
Quote (x17 @ 22 Mar 2010 10:34)
Ja, men jag vill ju bara ha Samurai jäveln, men inte får jag det. 0/4 nu :/


Jajaja, 0/6 here
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:46am
Quote (snoramej @ Mar 22 2010 09:43am)
:rofl:

<-- 8/46

Har failat betydligt fler än 4 på rad ^_^

Ja men det är inte samma sak! Jag har börjat samla på mig saker som borde kunna bli något om man wellar på högre lvl, men inte fan lyckas jag klara den skiten heller. Hur jävla bra saker behöver man ha egentligen?!

Quote (Marcusd0 @ Mar 22 2010 09:44am)
Jajaja, 0/6 here

Äsch, mina 0/4 är värre. Jag har lagt ner mer kärlek, jag älskar varje Fighter jag startar som om det vore min son!

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:52am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:46am)
Ja men det är inte samma sak! Jag har börjat samla på mig saker som borde kunna bli något om man wellar på högre lvl, men inte fan lyckas jag klara den skiten heller. Hur jävla bra saker behöver man ha egentligen?!


Äsch, mina 0/4 är värre. Jag har lagt ner mer kärlek, jag älskar varje Fighter jag startar som om det vore min son!


För wells? pretty awesome
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:53am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 09:52am)
För wells? pretty awesome

Mjo, jag har märkt det. Min 55 club med 96ee är helt värdelös :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 04:00am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:53am)
Mjo, jag har märkt det. Min 55 club med 96ee är helt värdelös :/


Du kommer faila med 170 EE också. du behöver bättre allt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798445Next
Add Reply New Topic New Poll