☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev
1
94
95
96
97
98
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 184139
Replies: 8193
Track Topic
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#951
Aug 19 2011 10:26am
Första passet på typ fem veckor... Kom hem ifrån semestern och lyckades få världens jävla förkylning D:
Blev löpning 8km
Lunuz1
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold
:
32.00
#952
Aug 20 2011 05:47am
Quote (SyB_BaM @ Aug 19 2011 02:40pm)
Ska fan checka in Lidl efter den där kvargen, verkar ju billigare än vanliga keso / kesselan de säljer på typ ICA.
Melbona lr vad den heter?
13kr 500g
0,3% fett, bra deff skit!
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#953
Aug 20 2011 05:51am
Quote (Lunuz1 @ Aug 20 2011 11:47am)
Melbona lr vad den heter?
13kr 500g
0,3% fett, bra deff skit!
Ah, precis
Lunuz1
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold
:
32.00
#954
Aug 20 2011 07:30am
Quote (SyB_BaM @ Aug 20 2011 12:51pm)
Ah, precis
Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..
Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#955
Aug 20 2011 08:15am
Quote (Lunuz1 @ Aug 20 2011 01:30pm)
Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..
Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga
en riktig bodybuilder måltid den där melbona, 0,3% fan den är pro
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#956
Aug 20 2011 11:14am
Quote (Lunuz1 @ 20 Aug 2011 15:30)
Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..
Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga
Ah den smakar lite torrt faktiskt, fast det går ned utan problem imo, bara att ha något o dricka till om det blir för torrt för en
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#957
Aug 20 2011 11:38am
Vadå, blandar ni i saft i skiten
?
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#958
Aug 20 2011 02:08pm
ett tips om ni inte kan svälja keson naturell
200g keso
2 ägg
1 tsk svartpeppar
2 körsbärstomater
blanda keso,ägg o pepparn med en gaffel
häll i 2st muffinsformar o lägg i en muffinsplåt eller eldfast formplåt
toppa med en körsbärstomat i vardera form. Grädda 15-20min i 200*c
This post was edited by ankiie on Aug 20 2011 02:10pm
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#959
Aug 20 2011 02:10pm
xd
This post was edited by ankiie on Aug 20 2011 02:10pm
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#960
Aug 20 2011 04:42pm
Quote (ankiie @ Aug 20 2011 08:08pm)
ett tips om ni inte kan svälja keson naturell
200g keso
2 ägg
1 tsk svartpeppar
2 körsbärstomater
blanda keso,ägg o pepparn med en gaffel
häll i 2st muffinsformar o lägg i en muffinsplåt eller eldfast formplåt
toppa med en körsbärstomat i vardera form. Grädda 15-20min i 200*c
Det kanske låter gott!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
94
95
96
97
98
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact