d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19495969798820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 19 2011 10:26am
Första passet på typ fem veckor... Kom hem ifrån semestern och lyckades få världens jävla förkylning D:

Blev löpning 8km :)
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 20 2011 05:47am
Quote (SyB_BaM @ Aug 19 2011 02:40pm)
Ska fan checka in Lidl efter den där kvargen, verkar ju billigare än vanliga keso / kesselan de säljer på typ ICA.


Melbona lr vad den heter? :P 13kr 500g :P 0,3% fett, bra deff skit! :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 20 2011 05:51am
Quote (Lunuz1 @ Aug 20 2011 11:47am)
Melbona lr vad den heter? :P 13kr 500g :P 0,3% fett, bra deff skit! :)


Ah, precis :)

Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 20 2011 07:30am
Quote (SyB_BaM @ Aug 20 2011 12:51pm)
Ah, precis :)



Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..

Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga :D
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2011 08:15am
Quote (Lunuz1 @ Aug 20 2011 01:30pm)
Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..

Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga :D


en riktig bodybuilder måltid den där melbona, 0,3% fan den är pro :hail:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 20 2011 11:14am
Quote (Lunuz1 @ 20 Aug 2011 15:30)
Jodå den e bra, tror 1 sån 500g = 61 g protein och 3xx kalorier..

Men om du jämför smaken på den och vanliga kesella kvarg (saft i bägge då) så smakar melbona kvargen bara "torrt" lr hur ja ska säga :D


Ah den smakar lite torrt faktiskt, fast det går ned utan problem imo, bara att ha något o dricka till om det blir för torrt för en :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 20 2011 11:38am
Vadå, blandar ni i saft i skiten :) ?

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2011 02:08pm
ett tips om ni inte kan svälja keson naturell :p

200g keso
2 ägg
1 tsk svartpeppar
2 körsbärstomater

blanda keso,ägg o pepparn med en gaffel
häll i 2st muffinsformar o lägg i en muffinsplåt eller eldfast formplåt
toppa med en körsbärstomat i vardera form. Grädda 15-20min i 200*c

This post was edited by ankiie on Aug 20 2011 02:10pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2011 02:10pm
xd

This post was edited by ankiie on Aug 20 2011 02:10pm
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 20 2011 04:42pm
Quote (ankiie @ Aug 20 2011 08:08pm)
ett tips om ni inte kan svälja keson naturell :p

200g keso
2 ägg
1 tsk svartpeppar
2 körsbärstomater

blanda keso,ägg o pepparn med en gaffel
häll i 2st muffinsformar o lägg i en muffinsplåt eller eldfast formplåt
toppa med en körsbärstomat i vardera form. Grädda 15-20min i 200*c



Det kanske låter gott! :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev19495969798820Next
Add Reply New Topic New Poll