d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev19394959697177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 4 2015 12:10pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2015 19:06)
På aik-bajen med svarter!


Finns ju HS till telefon nu, din ursäkt gäller inte!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2015 12:46pm
Quote (SCXiao @ 4 May 2015 19:11)
:cry:


You know my feel bro :hug:


Quote (berhemuli @ 4 May 2015 20:06)
På aik-bajen med svarter!


Aha :D


Quote (undead_lord @ 4 May 2015 20:07)
this

Hearthstone is for kids


Haters gonna hat.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2015 12:59pm
Le wat.

Nu är det 5 st online, de va mkt med tanke på hur lite friends jag har på HS ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2015 02:52pm
Quote (Giraff @ 4 May 2015 20:10)
Finns ju HS till telefon nu, din ursäkt gäller inte!


Haha. :p
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2015 02:03pm
Hade riktigt bra shaman deck, 2gånger under kvällen avbröts internet och jag torska gamen. slutade 3-3, så jävla irriterande. Nu senast hade jag precis vänt mot priest o var på avgörande turnsen, så droppar det.. och jag torskar..
Vänta va, första gången ett så långt gånget spel inte räknades in i statsen pga disconnect. SKUMT. :D 3-2 än då ^^

This post was edited by berhemuli on May 6 2015 02:07pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2015 10:43pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2015 22:03)
Hade riktigt bra shaman deck, 2gånger under kvällen avbröts internet och jag torska gamen. slutade 3-3, så jävla irriterande. Nu senast hade jag precis vänt mot priest o var på avgörande turnsen, så droppar det.. och jag torskar..
Vänta va, första gången ett så långt gånget spel inte räknades in i statsen pga disconnect. SKUMT. :D 3-2 än då ^^


Nu när jag gick in så hade det visst slutat 3-3. Doesnt matter fick sneeds.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
May 6 2015 10:47pm
Quote (berhemuli @ 7 May 2015 06:43)
Nu när jag gick in så hade det visst slutat 3-3. Doesnt matter fick sneeds.


Klart du fick :D
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,797.13
May 7 2015 05:59am
Quote (berhemuli @ 7 May 2015 06:43)
Nu när jag gick in så hade det visst slutat 3-3. Doesnt matter fick sneeds.


Haha, slutade ju rätt bra ändå!

Åkte själv på en dc-förlust igår, var 8-0 när jag ser hur mitt wifi slocknar. :wallbash:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 8 2015 11:02am
Craftat alla epic kort nu, alltså så att jag har dubbletter, från classic pack. Har 3st kvar från gvg, men dessa craftar jag inte nu utan väntar tills jag får dom från pack. Dags o crafta golden. :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 9 2015 12:37pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697177Next
Add Reply New Topic New Poll