Quote (berhemuli @ 6 May 2015 22:03)
Hade riktigt bra shaman deck, 2gånger under kvällen avbröts internet och jag torska gamen. slutade 3-3, så jävla irriterande. Nu senast hade jag precis vänt mot priest o var på avgörande turnsen, så droppar det.. och jag torskar..
Vänta va, första gången ett så långt gånget spel inte räknades in i statsen pga disconnect. SKUMT. :D 3-2 än då ^^
Nu när jag gick in så hade det visst slutat 3-3. Doesnt matter fick sneeds.