Quote (RistVaLL @ Feb 24 2015 08:54pm)
mja, ^^, det kommer att svida lite ^^,
All skins gone, det sööööög... Värsta är att jag läste att fnatic redan gått vidare i den turneringen och förmodligen inte skulle gå in med så mycket motivation osv osv.. La bette på titan först, sen kom jag på att jag aldrig ska betta mot fnatic så bytte rätt snabbt. Fml