☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Path Of Exile
Prev
1
93
94
95
96
97
184
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 50091
Replies: 1834
Track Topic
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#941
Dec 20 2013 07:21am
kostade 1 EX
This post was edited by eWaste on Dec 20 2013 07:21am
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#942
Dec 21 2013 02:50pm
Quote (eWaste @ 20 Dec 2013 14:21)
http://i39.tinypic.com/2eulieq.png
kostade 1 EX
för dig går det allt bra du
ponchan
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold
:
6,600.00
#943
Dec 21 2013 06:09pm
tips på reroll. varje map känns sketchy på min life vaal pact discharger level 84 så spelar inte längre, kör bara races
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#944
Dec 23 2013 07:11pm
Reeep @ 82
Hade dock bara items för typ 12 ex men precis inköpt ett nytt svärd som jag nyss börjat använda
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#945
Dec 24 2013 06:15am
Quote (eWaste @ 24 Dec 2013 02:11)
Reeep @ 82
Hade dock bara items för typ 12 ex men precis inköpt ett nytt svärd som jag nyss börjat använda
Sånt suger ju :/ vad körde du för build o char? O vad tänker du köra nu??
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#946
Dec 24 2013 06:51am
Quote (ChingeR @ Dec 24 2013 01:15pm)
Sånt suger ju :/ vad körde du för build o char? O vad tänker du köra nu??
Ranger spectral throw, blir väl en reave scion med eb mon eller en till spectral throw
KinderKorwinista
Member
Posts: 16,680
Joined: May 7 2008
Gold
:
373.32
Warn: 10%
#947
Dec 27 2013 10:47am
jag spela ranger frenzy/multi
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#948
Dec 28 2013 03:12pm
Nu går det fan bra
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#949
Dec 29 2013 02:17pm
Rollade visst bästa 2h svärdet nemesis lol
ponchan
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold
:
6,600.00
#950
Dec 29 2013 03:32pm
Quote (eWaste @ 29 Dec 2013 21:17)
http://i44.tinypic.com/358yjd4.png
Rollade visst bästa 2h svärdet nemesis lol
holy shitballs, försöka 6länka eller ?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
93
94
95
96
97
184
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact