Quote (Svartermetalisk @ 11 Apr 2013 11:57)
Tar gärna feedback på detta:
Kan jag spela detta annorlunda eller är det tråkigt läge.
Jag hade nog spelat annorlunda om SB varit mer deepstack men som det ser ut nu vet jag inte, men jag tar gärna förslag.
0.25 / 0.50 Max 5
UTG call, cutt-off fold, btn fold. SB call
Jag, BB raise till 5gånger BB med QQ
utg call, sb call.
UTG har 90 BB, SB har 24 BB
Flopp 496 rainbow
Jag Raisar pott (15 BB)
UTG Call, SB re-raisar ytterligare 15 BB
Jag synar, UTG lägger sig.
Turn J, SB dunkar in sina sista 12 BB jag synar och aa, han visar 66 för triss och jag har 2 outs på rivern.
Hade nog lirat likadant, då ingen reaise preflop kan man nog utesluta AA eller KK, och känslan är att han kunde ha gått med med t.ex A9 lika gärna eller spelat sådär, även TT och JJ, eller 78. 57, eller annan crap stegdrag. Känns att det är sånt där som händer ibland bara.