d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 04:42am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Dec 2009 11:41)


:D

Soup, vilka har lov?

(har lov @ Tisdag)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 18 2009 04:44am
Quote (Marcusd0 @ 18 Dec 2009 11:42)
:D

Soup, vilka har lov?

(har lov @ Tisdag)


jag har lov ;o
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 04:45am
Quote (Nickeee @ Dec 18 2009 12:44pm)
jag har lov ;o


this :D Gick på lov idag :) funderar fan på att dra en pizza :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 18 2009 04:46am
Quote (Marcusd0 @ 18 Dec 2009 11:42)
:D

Soup, vilka har lov?

(har lov @ Tisdag)


Jag har skollov men jobbar 3 dar i veckan (sitter på jobbet atm)

Helt chill dock, mer pengar, mer fritid, semesterersättning när chefen går AFK irl --> WIIINNNNNNNNN
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 04:46am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Dec 2009 11:46)
Jag har skollov men jobbar 3 dar i veckan (sitter på jobbet atm)

Helt chill dock, mer pengar, mer fritid, semesterersättning när chefen går AFK irl --> WIIINNNNNNNNN


Sounds legit.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 04:47am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2009 12:46pm)
Sounds legit.


this
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 18 2009 05:01am
God morgon. Jag och mamma fick lägenhet, no more sova på bäddsäng bakom soffan i vardagsrummet i en lägenhet fylld av rökare :cheers:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:01am
Quote (SCXiao @ Dec 18 2009 01:01pm)
God morgon. Jag och mamma fick lägenhet, no more sova på bäddsäng bakom soffan i vardagsrummet i en lägenhet fylld av rökare :cheers:


Grattis! :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 05:06am
JAG ROFLADE!!! HAHAHAHA HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE


This post was edited by Yllegarnet on Dec 18 2009 05:06am
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 05:06am
Quote (Yllegarnet @ 18 Dec 2009 12:06)
JAG ROFLADE!!! HAHAHAHA HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE-HE
http://media.fukung.net/images/7473/quincy1.jpg


http://lmgtfy.com/?q=lol
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll