d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 02:51pm
Quote (ZippYz @ Dec 9 2009 08:50pm)
Hej :)


hej igen!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 02:51pm
Quote (ZippYz @ 9 Dec 2009 22:50)
Hej :)


hej marcus #3
eller jag var #2 va?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 9 2009 02:52pm
Quote (x17 @ 9 Dec 2009 21:30)
dags för nästa hon gejm!


Ska vi spela tsm? :wub:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 02:53pm
Quote (PsY @ Dec 9 2009 09:48pm)
är den bra?


Den är jätte-stynthig precis som samtiden men den är mycket bättre.

Tycker dock att Hagnesta Hill > Isola > allt
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 02:54pm
Quote (chingah @ Dec 9 2009 08:52pm)
Ska vi spela tsm? :wub:


lirade precis klart och nu äre sovdags =) jobba i morgon!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 9 2009 02:55pm
Quote (x17 @ 9 Dec 2009 22:54)
lirade precis klart och nu äre sovdags =) jobba i morgon!


Godnatt
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 9 2009 02:56pm
Quote (x17 @ Dec 9 2009 08:54pm)
lirade precis klart och nu äre sovdags =) jobba i morgon!


gonatt ;)
fan va gött med helg snart btw.
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 9 2009 02:57pm
Quote (x17 @ 9 Dec 2009 21:54)
lirade precis klart och nu äre sovdags =) jobba i morgon!


Du o dina bortförklaringar hela tiden. :cry:
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 02:57pm
Quote (PsY @ Dec 9 2009 08:56pm)
gonatt ;)
fan va gött med helg snart btw.


godnatt pårei =)


Quote (chingah @ Dec 9 2009 08:57pm)
Du o dina bortförklaringar hela tiden. :cry:


ska i och för sig upp 05 ;P dessutom lirar jag bara 1700+ games =)


Quote (SCXiao @ Dec 9 2009 08:55pm)
Godnatt


godnatt!


Sov så got allesammamamaaamamamanns!

This post was edited by x17 on Dec 9 2009 02:58pm
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 9 2009 03:03pm
Quote (x17 @ 9 Dec 2009 21:57)
godnatt pårei =)




ska i och för sig upp 05 ;P dessutom lirar jag bara 1700+ games =)




godnatt!


Sov så got allesammamamaaamamamanns!


Den dagen vi träffas hero vs hero. Kan jag säga att du kommer ligga kvar på marken ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll