Quote (snigelfis @ 24 Nov 2009 21:08)
Någon som provat på att göra Micro-Kladdkaka? Dvs en Kladdkaka du kör in i micron och "gräddar" den där istället för ugnen. Mycket snabbare än ugn och jag har hört att resultatet ska bli bra (dock inte lika bra som ugn)
Tänkte försöka mig på detta:P
njae, beror på hur du menar?
att värma i micro är en sak, men att få något att grädda där är en helt annan och jag tvivlar faktiskt på att det ger resultat om du har en kladdkakesmet i en ugn

e; i en micro******
This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 01:10pm