d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 24 2009 01:08pm
Någon som provat på att göra Micro-Kladdkaka? Dvs en Kladdkaka du kör in i micron och "gräddar" den där istället för ugnen. Mycket snabbare än ugn och jag har hört att resultatet ska bli bra (dock inte lika bra som ugn)

Tänkte försöka mig på detta:P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 24 2009 01:09pm
Quote (snigelfis @ 24 Nov 2009 21:08)
Någon som provat på att göra Micro-Kladdkaka? Dvs en Kladdkaka du kör in i micron och "gräddar" den där istället för ugnen. Mycket snabbare än ugn och jag har hört att resultatet ska bli bra (dock inte lika bra som ugn)

Tänkte försöka mig på detta:P


njae, beror på hur du menar?

att värma i micro är en sak, men att få något att grädda där är en helt annan och jag tvivlar faktiskt på att det ger resultat om du har en kladdkakesmet i en ugn :P



e; i en micro******

This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 01:10pm
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 24 2009 01:13pm
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 20:35)
14 b)


Jag är typ 19 :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 01:25pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 24 2009 08:13pm)
Jag är typ 19 :D


Jag började i torsdags ;)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 24 2009 01:25pm
Quote (SCXiao @ 24 Nov 2009 20:09)
njae, beror på hur du menar?

att värma i micro är en sak, men att få något att grädda där är en helt annan och jag tvivlar faktiskt på att det ger resultat om du har en kladdkakesmet i en ugn :P



e; i en micro******


Nej inte värma/Tina upp.

Utan "grädda" den liksom:P

Frugan har kört några gånger med lyckat resultat och nu tänkte jag prova mig på detta. Hursomhelst får vi se hur det går. Blir efter jobbet isf:)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 24 2009 01:37pm
Quote (snigelfis @ 24 Nov 2009 21:25)
Nej inte värma/Tina upp.

Utan "grädda" den liksom:P

Frugan har kört några gånger med lyckat resultat och nu tänkte jag prova mig på detta. Hursomhelst får vi se hur det går. Blir efter jobbet isf:)


hmm, har aldrig hört talas om detta fast å andra sidan har jag bara haft ett recept som jag följt :P men om hon har provat och det fungerar ser jag ingen anledning till varför det skulle fucka sig för dig :p
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 24 2009 01:50pm
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 19:35)
14 b)


<-- 10, men har dragit från lvl 60 idag :P

E: på drygt 3 timmar

This post was edited by snoramej on Nov 24 2009 01:50pm
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 01:59pm
Quote (snoramej @ Nov 24 2009 08:50pm)
<-- 10, men har dragit från lvl 60 idag :P

E: på drygt 3 timmar


okai.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 24 2009 02:02pm
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 20:59)
okai.


Du kan ju försöka slå typ 60-70 lvls på drygt 4 timmars tid, det är mitt rekord ^_^
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 24 2009 02:05pm
Quote (SCXiao @ 24 Nov 2009 20:37)
hmm, har aldrig hört talas om detta fast å andra sidan har jag bara haft ett recept som jag följt :P men om hon har provat och det fungerar ser jag ingen anledning till varför det skulle fucka sig för dig :p


Jag är inte direkt en hejjare på att baka:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697100Next
Closed New Topic New Poll