Quote (snoramej @ Nov 6 2009 02:22pm)


Läxa ofc.
pwnd by school.
Quote (syndicateffs @ Nov 6 2009 02:24pm)
näää fyfan xD så gott är de inte

men fyfan va tomteskum e heliga

Haha. det är sjukt gott

tomteskum är också the biznitzzle!

Quote (Litttle_Brother @ Nov 6 2009 02:24pm)
Nn läxa my friend

This
This post was edited by 037 on Nov 6 2009 08:25am