d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev19394959697329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 11 2010 07:36am
Quote (pawa @ 11 May 2010 12:28)
meng gosu


Lägg till HOWSHE___nvm


EDIT: Abohw, du är ju inte 1800+ än
Inte för det spelar någon roll då jag ändå spelar 1750+ eller 1700+ när jag lirar med polerzz :pPppppPPpP

This post was edited by Sandman423 on May 11 2010 07:39am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 11 2010 10:41am
Balphagore är ju bara läskigt bra
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2010 10:42am
Quote (Charlieone @ 11 May 2010 17:41)
Balphagore är ju bara läskigt bra


nn köra dev mode :P testade den i practise, den verkar spritt språngande galen :P
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 11 2010 10:43am
Quote (pawa @ May 11 2010 04:42pm)
nn köra dev mode :P testade den i practise, den verkar spritt språngande galen :P


Haha, du ska se ultin med 80+ charges >.>

e. tar ner ett helt lag på halva hp't/gör en 250dmg explode om ultin dödar dem/slowar

e2. obv dodge

This post was edited by Charlieone on May 11 2010 10:49am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2010 12:00pm
Quote (Sandman423 @ 11 May 2010 14:36)
Lägg till HOWSHE___nvm


EDIT: Abohw, du är ju inte 1800+ än
Inte för det spelar någon roll då jag ändå spelar 1750+ eller 1700+ när jag lirar med polerzz :pPppppPPpP


added :P
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2010 01:08pm
oh yeah, på winstreak igen ^^
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 11 2010 03:48pm
Skiten bugga, tryckte på accept men den la inte till i vänner, the hell
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 12 2010 02:49am
Nån som vet hur länge kvar till retail, vet ju att det kommer idag men är d nåt klockslag?
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 12 2010 10:28am
Quote (d0oh @ 12 May 2010 09:49)
Nån som vet hur länge kvar till retail, vet ju att det kommer idag men är d nåt klockslag?


4pm GMT -5

Räkna ut själv

EDIT: Och kom in och spela med mig. Nick: HOWSHE___nvm

This post was edited by Sandman423 on May 12 2010 10:28am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 12 2010 10:54am
Woop, nu har jag köpt spelet för dem där pengarna jag vann från hon replay tävlingen B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697329Next
Add Reply New Topic New Poll