d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev19394959697445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 20 2010 07:02am
Aa fan va najs, jag re-rollade NattensMadrigal till female på fyllan :wallbash:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Mar 20 2010 07:05am
Quote (Svartermetalisk @ 20 Mar 2010 13:02)
Aa fan va najs, jag re-rollade NattensMadrigal till female på fyllan :wallbash:


Yeah, delete it and remake it. NN Emo.

<3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 20 2010 07:09am
Quote (SCXiao @ 20 Mar 2010 14:05)
Yeah, delete it and remake it. NN Emo.

<3


:D

Fet chans jag deletar en gubbe med 104 prof ranks :S

Self-owned :rofl:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 20 2010 08:47am
Quote (Svartermetalisk @ 20 Mar 2010 14:02)
Aa fan va najs, jag re-rollade NattensMadrigal till female på fyllan :wallbash:


Hahaha, fan va fail! Men female pala är ju rätt fint ;)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:24am
Sådär, nu är jag lvl 71 igen. Men vågar inte göra MQn, vet att jag kommer faila och bli skitsur :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:25am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:24am)
Sådär, nu är jag lvl 71 igen. Men vågar inte göra MQn, vet att jag kommer faila och bli skitsur :/


Pressa MQ't :)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:27am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 09:25am)
Pressa MQ't :)

Vågar inte! Vet att silvernyckeln inte kommer gå igenom, så kommer faila på första igen.. :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:28am
Quote (x17 @ Mar 22 2010 10:27am)
Vågar inte! Vet att silvernyckeln inte kommer gå igenom, så kommer faila på första igen.. :/


Du vet inte förräns du gjort det :P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:29am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 09:28am)
Du vet inte förräns du gjort det :P

"Ingen kommer ihåg en fegis". Okejdå!! Håll tummarna.
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 22 2010 03:29am
Gillar snubbar som börjar LS för första gången och passar MQ direkt :P

http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=674132&p=357611

Kan ju inte klaga för +2 b)

This post was edited by Marcusd0 on Mar 22 2010 03:29am
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697445Next
Add Reply New Topic New Poll