Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 11:19)
Hur mycket Keso ska man äta då ungefär?
Har fan för mig att jag inte ens tycker om Keso

Brukar alltid trycka i mig ett pack Keso bl a till frukost på jobbet.
250g paket brukar jag äta, innehåller 30g protein.. jävligt bra källa.
Och sen behöver det ju inte vara lika gott som en plankstek..

så länge man får i sig det man vill.
This post was edited by DevilDriver on Aug 19 2011 09:49am