d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19394959697820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 19 2011 05:54am
Mjo någon mejeriprodukt är det, påminner lite om typ ''stelnad filmjölk''
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 19 2011 06:02am
Quote (PlaaD @ 19 Aug 2011 13:54)
Mjo någon mejeriprodukt är det, påminner lite om typ ''stelnad filmjölk''


Tycker mer det är som yogurt. Bara att hälla i lite saft i kvargen så är det hur fint som helst! :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 19 2011 07:27am
Quote (Fil @ 19 Aug 2011 14:02)
Tycker mer det är som yogurt. Bara att hälla i lite saft i kvargen så är det hur fint som helst! :D


Säg inte emot mig framför barnen!

Men ja, saft i så blir det muy bättre
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 19 2011 07:40am
Ska fan checka in Lidl efter den där kvargen, verkar ju billigare än vanliga keso / kesselan de säljer på typ ICA.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 19 2011 07:47am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 15:40)
Ska fan checka in Lidl efter den där kvargen, verkar ju billigare än vanliga keso / kesselan de säljer på typ ICA.


Kessela och kvarg är samma sak vet du va? :o
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 19 2011 07:52am
Quote (Hellgren @ Aug 19 2011 01:47pm)
Kessela och kvarg är samma sak vet du va? :o


Ja, varför skulle jag annars skriva att kvargen på Lidl verkar billigare än vanliga keso / kessela på typ ICA?

...
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 19 2011 07:53am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 15:52)
Ja, varför skulle jag annars skriva att kvargen på Lidl verkar billigare än vanliga keso / kessela på typ ICA?

...


kostar väl ngra kroner mer på iCa.. men vet ej hehe
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 19 2011 08:16am
Ica/Willy's 11kr för 250g kesella 1% fett.
Lidl 13kr 500g 0,3% fett.

Lidl är inte lika god utan saft men med spelar det ingen roll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2011 09:34am
Quote (R4mses @ Aug 18 2011 03:56pm)
lol jag e 180 57 kg 3% bf


snarare 3% muskelmassa
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Aug 19 2011 09:46am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 11:19)
Hur mycket Keso ska man äta då ungefär?

Har fan för mig att jag inte ens tycker om Keso :O


Brukar alltid trycka i mig ett pack Keso bl a till frukost på jobbet.
250g paket brukar jag äta, innehåller 30g protein.. jävligt bra källa.

Och sen behöver det ju inte vara lika gott som en plankstek.. :P så länge man får i sig det man vill.

This post was edited by DevilDriver on Aug 19 2011 09:49am
Go Back To Svenska Topic List
Prev19394959697820Next
Add Reply New Topic New Poll