Hemma efter ett pass som vart nästan 3timmar längre än jag trodde, Kapten Röd var dock helt ok, körde de låtarna man ville höra när jag smet in och lyssnade :). Härligt när man står i entrékassa andra halvan av kvällen och en massa bekanta kommer som är bänga så det sjunger om det, några kände inte ens igen mig trots att vi träffats 50 gånger säkert, några vart rätt nojiga när jag står med vakter också och jag ser på dem att de är totalt lost.
E: Årets LOL. Precis efter att alla gäster hade gått så hittade vaktmästare en påse med grönt i, vakterna ringde polisen så de fick hämta. Nu snackar jag med en polare på skype, denna kille stack direkt efter konserten(var en efterfest med reggae musik) medans hans kompisar stannade(de som inte kände igen mig). Han skriver i alla fall:
N
Assssss....
Jag
?
N
Polarna hade tappat sitt weed efteråt, jävla handikapp. Vi skulle ju puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffa låss
Jag
hahaha skämtar du eller?
Vaktmästaren hittade en liten påse med kanske 4-5g utanför dörrarna när alla gäster gått
N
Jävla skit, aaaaaaaaaaja det skett sig. Nästan att man ska ringa dem och sägga till dem att gå tebax och fråga om någon hittat en påse
This post was edited by PlaaD on Jan 13 2012 07:42pm