d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev19293949596159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 01:48pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 07:44pm)
haha :P
TSM har ju spelat grymt på senare tid :P

edit;

dom spelade bra innan sin losestreak :P
http://i.imgur.com/JobUj4A.png


Deras losestreak kanske ligger kvar ;) blev dock mer tvek nu när Vp förlora mot flip på inferno
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 23 2015 01:50pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 20:48)
Deras losestreak kanske ligger kvar ;) blev dock mer tvek nu när Vp förlora mot flip på inferno


jag har ingen aning om hur det kommer gå på nuke, vet inte alls hur bra något av lagen är på skiten.

Funderade på att slänga nått bet på CW mot nV men jag vet inte vilken mapjävel det är så jag skiter nog it.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 01:51pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 07:50pm)
jag har ingen aning om hur det kommer gå på nuke, vet inte alls hur bra något av lagen är på skiten.

Funderade på att slänga nått bet på CW mot nV men jag vet inte vilken mapjävel det är så jag skiter nog it.


tänkte jag också göra faktiskt, cw har skrällat många gånger ^^
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 23 2015 01:52pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 20:51)
tänkte jag också göra faktiskt, cw har skrällat många gånger ^^



ah fukkit, fick bli ett fegbet på dem ändå ^^,

Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 02:35pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 07:52pm)
ah fukkit, fick bli ett fegbet på dem ändå ^^,

http://i.imgur.com/53Vz52S.png


haha lägger aldrig sånna bets längre, blir bara arg om jag vinner :>
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 23 2015 03:05pm
vp <3
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 23 2015 04:21pm
Quote (RistVaLL @ 23 Feb 2015 19:28)
Det som kommer suga är att OM OM OM OM jag skulle lyckas få en kniv så kommer det vara en sleten huntsman..............

Mina tidigare knivar "huntsman forest ddpat" och min nuvarande "huntsman urban masked"
Så ja, det är min feta utdelning på 2500+ cases... :P
Tror jag har lyckats få ~3 eller kanske 4st röda MAX....


Högsta jag har fått i värde från case = 4 EURO typ. :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 24 2015 09:21am
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 24 2015 12:51pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 09:05pm)
vp <3


http://gyazo.com/c1ae20c5d91b03432440215c23745117

titan satsar medans fnatic tar det lugnt, 418 value incoming.. ska man? ;)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 24 2015 01:55pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596159Next
Closed New Topic New Poll