d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev19293949596184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 17 2013 09:50am
Quote (eWaste @ 17 Dec 2013 16:29)
http://i41.tinypic.com/k14ec7.png

Jävlar vilken tur jag verkar ha med RNG lol


nice craftad? hitta du o exalta? hitta du sådär? 5linkad?
riktigt bra arm
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 17 2013 10:33am
Quote (SpAz. @ Dec 17 2013 04:50pm)
nice craftad? hitta du o exalta? hitta du sådär? 5linkad?
riktigt bra arm


förmodligen chaos + exalt

wauw, sjuk chest


This post was edited by ownyaah on Dec 17 2013 10:37am
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Dec 17 2013 11:19am
Quote (ownyaah @ 17 Dec 2013 18:33)
förmodligen chaos + exalt

wauw, sjuk chest
http://i.imgur.com/9lXLksU.png


den är störd ;o
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Dec 17 2013 11:23am
Quote (ownyaah @ 17 Dec 2013 06:29)
nej


jo
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 17 2013 11:59am
Quote (SpAz. @ Dec 17 2013 04:50pm)
nice craftad? hitta du o exalta? hitta du sådär? 5linkad?
riktigt bra arm


Krävdes 8 chaos, inte ens exaltad ^^
Köpte den som vit astral, tog 300 jewelers och 60 fusings att få 5L och 6s

This post was edited by eWaste on Dec 17 2013 12:00pm
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 17 2013 11:59am
Quote (eWaste @ Dec 17 2013 06:59pm)
Krävdes 8 chaos,  inte ens exaltad ^^


fy fan vilken tur du har då.. någon ritual som vi inte känner till?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 17 2013 12:02pm
Quote (ownyaah @ Dec 17 2013 06:59pm)
fy fan vilken tur du har då.. någon ritual som vi inte känner till?


Jodå, en gammal ritual som kräver riktigt mycket tur och även full måne. Man måste även slakta piety med sina bara händer på merc, sen då jävlar har man tur med RNG! :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 19 2013 03:52pm
Quote (cphannes @ 16 Dec 2013 18:21)
Man up och kör alla, bara ta det lite försiktigt

kan erkänna att jag kör väldigt defensivt, dött typ två ggr totalt på Poe? om man inte räknar med YOLO-races förstås.
men wandern är inte stark defensivt och inte överdrivet imponerande offensivt så... no need.

rerollar Inc AOE Groundslammer- endurance charges/15sek+ Immortal call mara nu :D

fick precis sålt min 6link för 20exalts också
gg nu kan man köpa bra gear till hen :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 20 2013 03:19am
Aegis Aurora från piety GG
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596184Next
Add Reply New Topic New Poll