d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev19293949596229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 10 2013 03:00pm
Quote (Malmy @ 10 Apr 2013 22:57)
fast din tanke var rätt om det inte hade varit 3x turbo rulle, skiten går upp snabbt i blinds och förmögenheter i chips byter hand ganska stadigt :P



Inte helt hundra, men tror det är 3 eller 4 rebuys och add-on, första cash är 14.XX


ah okok nicenice, lycka till! :) Fixa nån top 100 placering, brukar väl vara okej cash runt där? 70+ iaf :)
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 10 2013 03:02pm
Quote (berhemuli @ 10 Apr 2013 22:00)
ah okok nicenice, lycka till! :) Fixa nån top 100 placering, brukar väl vara okej cash runt där? 70+ iaf :)


tack! ska försöka! :P

ja from #99 är det ju 91$
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2013 03:02pm
Quote (berhemuli @ Apr 10 2013 11:00pm)
ah okok nicenice, lycka till! :) Fixa nån top 100 placering, brukar väl vara okej cash runt där? 70+ iaf :)


Mikko hur går det för dig atm?

Du har inte postat mycket sista dagarna :P

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 10 2013 03:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Apr 2013 23:02)
Mikko hur går det för dig atm?

Du har inte postat mycket sista dagarna :P


Nää torskade min budget i första dagarna när jag spelade kasst i kombination till att jag hade oflyt. Sen hade jag inte mycket mer pengar kvar efter räkningar, krogen o crap så lirar inget atm ^^
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 10 2013 03:05pm
Quote (berhemuli @ 10 Apr 2013 22:04)
Nää torskade min budget i första dagarna när jag spelade kasst i kombination till att jag hade oflyt. Sen hade jag inte mycket mer pengar kvar efter räkningar, krogen  o crap så lirar inget atm ^^


faan va onajz :(

Men roligt med krogen iofs :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2013 03:08pm
Quote (berhemuli @ Apr 10 2013 11:04pm)
Nää torskade min budget i första dagarna när jag spelade kasst i kombination till att jag hade oflyt. Sen hade jag inte mycket mer pengar kvar efter räkningar, krogen  o crap så lirar inget atm ^^


Aha ok :(

För och nackdelar med att tjäna ok pengar på sin poker I guess

Jag vinner för små summor för att dom ska kunna påverka min ekonomi på nå större sätt så jag handlar aldrig för rullen :P

Du är typ en tredjedel av tråden så det går rätt fort att notera att du inte lirar lol



Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 10 2013 03:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Apr 2013 23:08)
Aha ok :(

För och nackdelar med att tjäna ok pengar på sin poker I guess

Jag vinner för små summor för att dom ska kunna påverka min ekonomi på nå större sätt så jag handlar aldrig för rullen :P

Du är typ en tredjedel av tråden så det går rätt fort att notera att du inte lirar lol


Är oavsett på plus ca 50 000 det här året så kan ju inte plussa varje månad :P ^^ Är dock grymt sugen på att lira något haha..
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 10 2013 03:13pm
Quote (berhemuli @ 10 Apr 2013 22:10)
Är oavsett på plus ca 50 000 det här året så kan ju inte plussa varje månad :P ^^ Är dock grymt sugen på att lira något haha..


Det är fan bra jävla resultat! :)

Vet vad du menar, om man inte har något att pyssla med så får man lite kli i fingrarna :P


Apropå update, så dubblade jag nyss med pkt 10 mot J4 (killen är ett tard, gick all in pre flop 5x i rad med över 1mille i stack)

och är i pengarna nu iaf :) (600k stack nu)

This post was edited by Malmy on Apr 10 2013 03:14pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 10 2013 03:15pm
Quote (Malmy @ 10 Apr 2013 23:13)
Det är fan bra jävla resultat! :)

Vet vad du menar, om man inte har något att pyssla med så får man lite kli i fingrarna :P


Apropå update, så dubblade jag nyss med pkt 10 mot J4 (killen är ett tard, gick all in pre flop 5x i rad med över 1mille i stack)

och är i pengarna nu iaf :)


låter som en ryss.. eller brasiliansk.. dom brukar vara retards.. speciellt ryssar.. :D
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 10 2013 03:16pm
Quote (berhemuli @ 10 Apr 2013 22:15)
låter som en ryss.. eller brasiliansk.. dom brukar vara retards.. speciellt ryssar.. :D


Troligtvis ryss han nickar RUS SASHA 1 ^^ och ja fast några av dom är fan duktiga, men du har rätt många är fan tards :F

lol var UTG, sen flyttade dom mig till annat bord, nu är jag Cut-off, Blinds - successfully dodged :P

This post was edited by Malmy on Apr 10 2013 03:21pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596229Next
Add Reply New Topic New Poll