Quote (berhemuli @ 10 Apr 2013 22:10)
Är oavsett på plus ca 50 000 det här året så kan ju inte plussa varje månad

^^ Är dock grymt sugen på att lira något haha..
Det är fan bra jävla resultat!

Vet vad du menar, om man inte har något att pyssla med så får man lite kli i fingrarna
Apropå update, så dubblade jag nyss med pkt 10 mot J4 (killen är ett tard, gick all in pre flop 5x i rad med över 1mille i stack)
och är i pengarna nu iaf

(600k stack nu)
This post was edited by Malmy on Apr 10 2013 03:14pm