Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 06:47am)
morgen allesammans!
Lyckad morgon idag, inte som igår
sjuk dröm jag hade igårxD jag drömde att jag o en polare spelade "diablo" o jag var en assa och han en hammer pala. Jag gjorde mindblast vid tomben i act2 på fiender som va tjejer

ganska snygga men de försökte döda oss
This post was edited by ankiie on Sep 16 2011 01:33am