d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev192939495965001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 15 2011 08:55pm
Quote (Aum @ 16 Sep 2011 03:35)
Rök mer gräs.


No :(
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,653.32
Trader: Trusted
Sep 15 2011 09:00pm
Happ!
15min tills taxin kommer och plockar upp mig sen till the Spanien!
Woei :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 15 2011 09:11pm
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 04:55)
No :(

but why ¿
Quote (n1ghtm4r3 @ 16 Sep 2011 05:00)
Happ!
15min tills taxin kommer och plockar upp mig sen till the Spanien!
Woei :D


Gz. Haz fun
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 15 2011 09:17pm
Quote (Aum @ 16 Sep 2011 05:11)
but why ¿


Har inte råd D:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 15 2011 11:33pm
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 05:17)
Har inte råd D:


De sög ju :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 12:47am
morgen allesammans!

Lyckad morgon idag, inte som igår
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2011 01:24am
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 06:47am)
morgen allesammans!

Lyckad morgon idag, inte som igår


sjuk dröm jag hade igårxD jag drömde att jag o en polare spelade "diablo" o jag var en assa och han en hammer pala. Jag gjorde mindblast vid tomben i act2 på fiender som va tjejer :P ganska snygga men de försökte döda oss

This post was edited by ankiie on Sep 16 2011 01:33am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 16 2011 01:57am
Quote (n1ghtm4r3 @ Sep 16 2011 04:00am)
Happ!
15min tills taxin kommer och plockar upp mig sen till the Spanien!
Woei :D


:cheers:

Hare så bra :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 02:25am
Quote (ankiie @ Sep 16 2011 09:24am)
sjuk dröm jag hade igårxD jag drömde att jag o en polare spelade "diablo" o jag var en assa och han en hammer pala. Jag gjorde mindblast vid tomben i act2 på fiender som va tjejer :P ganska snygga men de försökte döda oss


Tolv år eller?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 02:53am
:thumbsup:
Quote (umade @ 16 Sep 2011 09:25)
Tolv år eller?


Go Back To Svenska Topic List
Prev192939495965001Next
Closed New Topic New Poll