Quote (GuZ @ 24 Nov 2009 20:56)
I lol'd while doing it

Nej, men jag ville köra på en signatur som jag skapat med min egna små tassar!
Mjo, fast gjorde något underligt och bilden förstördes ^
Får göra om den senare

gör inte om den, ta originalet bara

Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 20:59)
Haha ja, ingenting som inte slår min

Kan inte se din sig, posta pic -.-
vi kan inte se din heller, tolka hur du vill!
This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 01:00pm