d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19293949596100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Nov 24 2009 12:14pm
dags för honlir! :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 24 2009 12:14pm
thaaanks
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 12:35pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 24 2009 07:14pm)
lvl, alex?


14 b)
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 24 2009 12:47pm
Quote (ZippYz @ Nov 24 2009 07:35pm)
14 b)


Bytte ut signaturen jag fick av dig :(

Flåt.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 12:48pm
Quote (GuZ @ Nov 24 2009 07:47pm)
Bytte ut signaturen jag fick av dig :(

Flåt.


:emocut: :cry:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 24 2009 12:55pm
Quote (GuZ @ 24 Nov 2009 19:19)
http://i45.tinypic.com/2lcwsg0.png

En till klar :)
Hur sätter man namn på bilder? ^

E: Nvm.


Den här var snyggare än den du har nu, tycker jag :angel:



ÖÖÖÖÖÖL! :cheers:
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 24 2009 12:56pm
Quote (ZippYz @ Nov 24 2009 07:48pm)
:emocut: :cry:


I lol'd while doing it :evil:
Nej, men jag ville köra på en signatur som jag skapat med min egna små tassar!

Quote (SCXiao @ Nov 24 2009 07:55pm)
Den här var snyggare än den du har nu, tycker jag :angel:


Mjo, fast gjorde något underligt och bilden förstördes ^
Får göra om den senare ^_^

This post was edited by GuZ on Nov 24 2009 12:57pm
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 12:59pm
Quote (GuZ @ Nov 24 2009 07:56pm)
I lol'd while doing it :evil:
Nej, men jag ville köra på en signatur som jag skapat med min egna små tassar!



Mjo, fast gjorde något underligt och bilden förstördes ^
Får göra om den senare ^_^


Haha ja, ingenting som inte slår min :D Kan inte se din sig, posta pic -.-
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 24 2009 12:59pm
Quote (GuZ @ 24 Nov 2009 20:56)
I lol'd while doing it :evil:
Nej, men jag ville köra på en signatur som jag skapat med min egna små tassar!



Mjo, fast gjorde något underligt och bilden förstördes ^
Får göra om den senare ^_^


gör inte om den, ta originalet bara :angry:

Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 20:59)
Haha ja, ingenting som inte slår min :D Kan inte se din sig, posta pic -.-


vi kan inte se din heller, tolka hur du vill!

This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 01:00pm
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 24 2009 01:02pm
Quote (ZippYz @ Nov 24 2009 07:59pm)
Haha ja, ingenting som inte slår min :D Kan inte se din sig, posta pic -.-




Så är den atm iaf.

Quote (SCXiao @ Nov 24 2009 07:59pm)
gör inte om den, ta originalet bara :angry:


:cry:

Äh, jag gör det senare ^

This post was edited by GuZ on Nov 24 2009 01:03pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596100Next
Closed New Topic New Poll