d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19293949596100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Nov 17 2009 06:04am
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 13:02)
sry då


lungt... får hitta andra :-)
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 17 2009 06:04am
Quote (SCXiao @ Nov 17 2009 11:56am)
Men han är arg och säger det som en förolämpning för att mamma inte vill köpa ut folkpiss åt honom :(



<3


Haha, I guess.. det blir så när man vill fjortiskröka B)

Quote (037 @ Nov 6 2009 06:42pm)
10,000 :D <3


I > you

This post was edited by 037 on Nov 17 2009 06:06am
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Nov 17 2009 06:08am
Quote (Lunuz1 @ 17 Nov 2009 13:03)
Funderar på att tanka hem call of duty, var ett bra tag sen nu =)


CoD: MW2 är nice :D
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 06:08am
Quote (037 @ Nov 17 2009 01:04pm)
Haha, I guess.. det blir så när man vill fjortiskröka B)



I > you


I <3 kebab



Quote (Serboy @ Nov 17 2009 01:08pm)
CoD: MW2 är nice :D


jo kikade på det när syrrans man spelade de, verkade fett :D

This post was edited by Lunuz1 on Nov 17 2009 06:09am
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Nov 17 2009 06:12am
Quote (Lunuz1 @ 17 Nov 2009 13:08)
I <3 kebab





jo kikade på det när syrrans man spelade de, verkade fett :D


Har det på PS3 :)
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 06:18am
Quote (Serboy @ Nov 17 2009 01:12pm)
Har det på PS3 :)


fett :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 06:27am
Quote (Lunuz1 @ Nov 17 2009 12:08pm)
I <3 kebab


Du är inte ensam om att digga det.

Quote (shortytheman @ Nov 17 2009 07:02am)
kebabbbbbbbbbbbbbbbbbb FTWWWWWWWWWw


Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 06:28am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2009 13:27)
Du är inte ensam om att digga det.


hah kolla heartless10 nya citat i sin profile :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 06:30am
Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 12:28pm)
hah kolla heartless10 nya citat i sin profile :P


Han gillar mig tydligen :)
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 06:33am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2009 12:30pm)
Han gillar mig tydligen :)


... vad syftar ni på?
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596100Next
Closed New Topic New Poll