Quote (037 @ Nov 17 2009 01:04pm)
Haha, I guess.. det blir så när man vill fjortiskröka

I > you
I

kebab
Quote (Serboy @ Nov 17 2009 01:08pm)
CoD: MW2 är nice

jo kikade på det när syrrans man spelade de, verkade fett
This post was edited by Lunuz1 on Nov 17 2009 06:09am