Quote (Nickeee @ 8 Jan 2011 20:29)
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot > Chefen123 + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot
(har kills jämfört med våran bot) > Chefen123
(lirade shaco för första gången) + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot
+ att vi hade gamet

Quote (Undousuru @ 8 Jan 2011 20:54)
umad?
om jag är?
bara så ni vet blir de rematch med samma lag This post was edited by nattbuss807 on Jan 8 2011 03:01pm