d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev192939495961131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 8 2011 02:29pm
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot > Chefen123 + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

:lol:
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 8 2011 02:49pm
Quote (Nickeee @ Jan 8 2011 09:29pm)
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot > Chefen123 + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

:lol:


gg
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 8 2011 02:51pm
Quote (Nickeee @ 8 Jan 2011 20:29)
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot > Chefen123 + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

:lol:


Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot (har kills jämfört med våran bot) > Chefen123(lirade shaco för första gången) + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

+ att vi hade gamet :angry:

Quote (Undousuru @ 8 Jan 2011 20:54)
umad?


om jag är? :D

bara så ni vet blir de rematch med samma lag

This post was edited by nattbuss807 on Jan 8 2011 03:01pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 8 2011 02:54pm
Quote (nattbuss807 @ Jan 8 2011 09:51pm)
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot (har kills jämfört med våran bot) > Chefen123(lirade shaco för första gången) + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

+ att vi hade gamet  :angry:


umad?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 8 2011 03:15pm
Quote (nattbuss807 @ 8 Jan 2011 21:51)
Jag + Robin + Random spanjor + qwertrewq + Ryze Bot (har kills jämfört med våran bot) > Chefen123(lirade shaco för första gången) + Marcusd0 + R4P3 + Dumfan + ryzebot

+ att vi hade gamet  :angry:



om jag är? :D

bara så ni vet blir de rematch med samma lag


utan bots isf

marcus tog med de för o kunna feeda me ultin på de o shen feeda sönder på botsen.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 08:00am
i launchern står det online status, men kan inte logga in?

Fler som har samma problem?
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 9 2011 08:01am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 9 2011 04:00pm)
i launchern står det online status, men kan inte logga in?

Fler som har samma problem?


Inte direkt jag kan logga in men allt är så jävligt segt. Tog typ 1-2mins loading tills jag loggades in.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 08:04am
Quote (DeadlylulZ @ 9 Jan 2011 15:01)
Inte direkt jag kan logga in men allt är så jävligt segt. Tog typ 1-2mins loading tills jag loggades in.


tog 5 min för mgi att logga in.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 9 2011 08:08am
jag kan va med nästa om ni ska lira en subswe match
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 9 2011 08:09am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 9 2011 04:04pm)
tog 5 min för mgi att logga in.


lol :O

e: Är väll deras shi* som krånglar igen :/

This post was edited by DeadlylulZ on Jan 9 2011 08:10am
Go Back To Svenska Topic List
Prev192939495961131Next
Add Reply New Topic New Poll