Quote (Charlieone @ May 10 2010 05:44pm)
HoN nere som vanligt. Förväntar dem sig verkligen att folk betalar för ett spel som bara funkar hälften av tiden?
Första gången någonsin sen betan började jag inte kunnat spela på en dag, så funkar hälften av tiden är ju skitnsnack och det vet du

Har säkert något att göra med de två patcharna de ska implementera innan release