d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev19293949596329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
May 10 2010 06:55am
2nya heroes inc, discuss

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 10 2010 07:01am
Quote (tempo22 @ May 10 2010 12:55pm)
2nya heroes inc, discuss


nn discuss före dem har kommit?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 10 2010 07:06am
Quote (tempo22 @ 10 May 2010 12:55)
2nya heroes inc, discuss


stats?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 10 2010 11:44am
HoN nere som vanligt. Förväntar dem sig verkligen att folk betalar för ett spel som bara funkar hälften av tiden?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 10 2010 03:40pm
några som DDOS attackerar s2's servrar så
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
May 10 2010 11:47pm
Quote (Charlieone @ May 10 2010 05:44pm)
HoN nere som vanligt. Förväntar dem sig verkligen att folk betalar för ett spel som bara funkar hälften av tiden?


Första gången någonsin sen betan började jag inte kunnat spela på en dag, så funkar hälften av tiden är ju skitnsnack och det vet du :p

Har säkert något att göra med de två patcharna de ska implementera innan release
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2010 01:47am
några non-EM:ers runt 1800 som vill lira? ^^
€ 18+ också :P

This post was edited by pawa on May 11 2010 01:51am
Member
Posts: 12,980
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
May 11 2010 02:10am
Quote (pawa @ 11 May 2010 09:47)
några non-EM:ers runt 1800 som vill lira? ^^
€ 18+ också :P


skill på dig? ;P
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 11 2010 05:18am
Quote (dLQ @ May 11 2010 08:10am)
skill på dig? ;P


Han är noeb.

Quote (tempo22 @ May 11 2010 05:47am)
Första gången någonsin sen betan började jag inte kunnat spela på en dag, så funkar hälften av tiden är ju skitnsnack och det vet du :p

Har säkert något att göra med de två patcharna de ska implementera innan release


Jag kanske överdrev lite :blush:

Men jag har problem med HoN minst 2ggr i veckan. (med t.ex. chatbuggs)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2010 05:28am
Quote (dLQ @ 11 May 2010 09:10)
skill på dig? ;P


meng gosu
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596329Next
Add Reply New Topic New Poll