Quote (spetch @ 5 Jun 2010 23:15)
haha
Saldo att disponera; 65.41:-
.... Ja det är jag =D
Stora inköp för några dar sedan.. Kläder osv.
3dagar = 1400kr borta. Och det är relativt mkt för en studerande gymnasieelev
Brände 900 häromdagen på kläder och hårprodukter

Det känns faktiskt lite grann :/
I know the feeling brah.