d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19293949596820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 18 2011 03:41pm
Quote (PlaaD @ 18 Aug 2011 22:14)
Ah äter man ~10x mer än ett dags intag vid träning går du upp en 10kg/vecka typ


najs!
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 18 2011 10:28pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 18 2011 08:31pm)
Ni som gymmar, vad äter ni på kvällen?

Man vill ju ha ''segare'' protein, så det håller sig över natten.

Innan jag lägger mig är det målet som blir sämst för mig tycker jag!

Iso tips! :)


Keso och ett glas mjölk.
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 19 2011 03:22am
Käka nåra äggmackor lr något 1 timma innan bedtime, sen kanske man kan plussa på en kasein shake? bara för att hålla protein intaget igång under natten =)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 19 2011 04:19am
Quote (monehgers @ Aug 19 2011 04:28am)
Keso och ett glas mjölk.


Hur mycket Keso ska man äta då ungefär?

Har fan för mig att jag inte ens tycker om Keso :O
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Aug 19 2011 04:35am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 12:19)
Hur mycket Keso ska man äta då ungefär?

Har fan för mig att jag inte ens tycker om Keso :O


Duger att doppa grönsaker i eller kanske ha på mackan ^_^

Hur mycket keso beror ju på dig själv, hur stor du är och hur mycket du tränar osv
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 19 2011 04:36am
Quote (SCXiao @ Aug 19 2011 10:35am)
Duger att doppa grönsaker i eller kanske ha på mackan ^_^

Hur mycket keso beror ju på dig själv, hur stor du är och hur mycket du tränar osv


Är det dyrt eller? ^^

Ska ju ätas varje kväll då ju, så xD
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Aug 19 2011 04:45am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 12:36)
Är det dyrt eller? ^^

Ska ju ätas varje kväll då ju, så xD


Vet faktiskt inte, var länge sen jag åt det :O
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 19 2011 05:04am
keso smakar skit
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 19 2011 05:20am
Quote (SyB_BaM @ 19 Aug 2011 12:36)
Är det dyrt eller? ^^

Ska ju ätas varje kväll då ju, så xD


Kostar väl mellan 10-15kr för 500g kan jag tänka mig?
Jag har börjat köpa kvarg på Lidl (500g 13kr) , äter ungefär 2st om dagen som mellanmål, nyttigt, gott och billigt!
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 19 2011 05:21am
Quote (PlaaD @ Aug 19 2011 11:20am)
Kostar väl mellan 10-15kr för 500g kan jag tänka mig?
Jag har börjat köpa kvarg på Lidl (500g 13kr) , äter ungefär 2st om dagen som mellanmål, nyttigt, gott och billigt!


kvarg? :O

wtf is dat xD

Är det som keso eller vadå?

Ska kolla upp innehållet i keso, få se hur mycket man behöver sleva i sig :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596820Next
Add Reply New Topic New Poll