d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev19293949596325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 21 2010 11:55am
Bruce<3 9/10

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 23 2010 01:42pm
Hade helst velat att någon annan tog den mene det verkar som det bli jag iaf ;'<
Ledsen sötnos, men det här gillade jag inte alls. Känns fel att ge en så söt pojk ett kasst betyg men har väldigt svårt för sådan musik i vanliga fall och tycker att den här kändes... bara alldeles för mycket. 3/10 :'C

Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 23 2010 04:52pm
Quote (GuZ @ Aug 23 2010 07:42pm)
Hade helst velat att någon annan tog den mene det verkar som det bli jag iaf ;'<
Ledsen sötnos, men det här gillade jag inte alls. Känns fel att ge en så söt pojk ett kasst betyg men har väldigt svårt för sådan musik i vanliga fall och tycker att den här kändes... bara alldeles för mycket. 3/10 :'C

http://www.youtube.com/watch?v=UCmUhYSr-e4


6/10

http://www.youtube.com/watch?v=5XfRjVo5wOE

inget fan av kiss men låten är härlig
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 24 2010 07:24am
Skön låt, men inget jag akrivt lyssnar på.
6-7/10.



Kanske inte så bra låt i sig, men betyder mycket för mig :)

This post was edited by Alphabetz on Aug 24 2010 07:24am
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Aug 24 2010 07:26am
2/10 , har lyssnat igenom albumet på spotify och det finns ingen låt som slår originalet :(

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 24 2010 09:20am
Rätt så skön faktiskt :) 7/10

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 24 2010 12:18pm
Nae, inte direkt min smak. Känns lite rip-off'iga på något sätt ..
3/10 :)



Underbart skön låt denna ^_^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 24 2010 12:20pm
Gillar inte den låten för 5 öre :/

2/10

Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 24 2010 01:19pm
Hör inte vad de sjunger typ :( Fast filmen är epic 4/10



Go remix av Maskinens - Segertåget ^^
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Aug 24 2010 05:08pm
Quote (Jonsson @ Aug 24 2010 07:19pm)
Hör inte vad de sjunger typ :( Fast filmen är epic 4/10

http://www.youtube.com/watch?v=eM2WheI8Ucg

Go remix av Maskinens - Segertåget ^^


5/10

http://www.youtube.com/watch?v=bDEI1CsAJ6A
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596325Next
Add Reply New Topic New Poll