Quote (GuZ @ Aug 23 2010 07:42pm)
Hade helst velat att någon annan tog den mene det verkar som det bli jag iaf ;'<
Ledsen sötnos, men det här gillade jag inte alls. Känns fel att ge en så söt pojk ett kasst betyg men har väldigt svårt för sådan musik i vanliga fall och tycker att den här kändes... bara alldeles för mycket. 3/10 :'C
http://www.youtube.com/watch?v=UCmUhYSr-e4
6/10
http://www.youtube.com/watch?v=5XfRjVo5wOEinget fan av kiss men låten är härlig