d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev19192939495159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:09pm
Quote (Makta @ 23 Feb 2015 19:08)
Nope! Öppna nu or GTFO! :Lol:


nu blir det iaf inte, blir senare ikväll isf, men jag är lite smått sugen på att typ öppna 250-300st på en gång istället xD
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 23 2015 12:17pm
Quote (RistVaLL @ 23 Feb 2015 19:09)
nu blir det iaf inte, blir senare ikväll isf, men jag är lite smått sugen på att typ öppna 250-300st på en gång istället xD


Ska fan dra en follow på dig och räkna blues!
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:18pm
Quote (Makta @ 23 Feb 2015 19:17)
Ska fan dra en follow på dig och räkna blues!


hahaha, jag kan ju säga redan nu att det är 115 med mina nuvarande! B)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 23 2015 12:23pm
Quote (RistVaLL @ 23 Feb 2015 19:18)
hahaha, jag kan ju säga redan nu att det är 115 med mina nuvarande! B)


Och när du får en vulcan/cyrex ur huntsman så vet du vart dom ska skickas b)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:28pm
Quote (Makta @ 23 Feb 2015 19:23)
Och när du får en vulcan/cyrex ur huntsman så vet du vart dom ska skickas b)



Det som kommer suga är att OM OM OM OM jag skulle lyckas få en kniv så kommer det vara en sleten huntsman..............

Mina tidigare knivar "huntsman forest ddpat" och min nuvarande "huntsman urban masked"
Så ja, det är min feta utdelning på 2500+ cases... :P
Tror jag har lyckats få ~3 eller kanske 4st röda MAX....
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 12:46pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 06:28pm)
Det som kommer suga är att OM OM OM OM jag skulle lyckas få en kniv så kommer det vara en sleten huntsman..............

Mina tidigare knivar "huntsman forest ddpat" och min nuvarande "huntsman urban masked"
Så ja, det är min feta utdelning på 2500+ cases... :P
Tror jag har lyckats få ~3 eller kanske 4st röda MAX....


Har fått EN knivjävel, vet inte hur många cases jag har öppnat.. Huntsman safari mesh BS ^^ haha länka stream när du ska öppna


E: Asdraske gav bort en låda till sin polare, ''som inte hade öppnat alls många tidigare'' BOOM karambit fade ^^

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Feb 23 2015 12:47pm
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:47pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 19:46)
Har fått EN knivjävel, vet inte hur många cases jag har öppnat.. Huntsman safari mesh BS ^^ haha länka stream när du ska öppna


Den är i min signatur atm ^^,
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 01:06pm
Hade helt glömt bort att jag hade detta bettet



This post was edited by RistVaLL on Feb 23 2015 01:07pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 01:43pm
Quote (RistVaLL @ Feb 23 2015 07:06pm)
Hade helt glömt bort att jag hade detta bettet

http://i.imgur.com/BXDghRX.png


Tänkte typ kasta in 2 awp asii FT och 1 m4 cyrex på vp emot tsm... men har inte riiiiktigt bestämt mig än.. blir lite skitnödig av tanken på att förlora ^^
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Feb 23 2015 01:44pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 20:43)
Tänkte typ kasta in 2 awp asii FT och 1 m4 cyrex på vp emot tsm... men har inte riiiiktigt bestämt mig än.. blir lite skitnödig av tanken på att förlora ^^


haha :P
TSM har ju spelat grymt på senare tid :P

edit;

dom spelade bra innan sin losestreak :P



This post was edited by RistVaLL on Feb 23 2015 01:45pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495159Next
Closed New Topic New Poll