d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev19192939495184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 16 2013 08:14am
zzznark...
min ele wander är rätt bra gearad, lvl 81, 100ish mf med raritygem (siphon, rarity, attackspeed, wed 1 target mf)
gör piety runs på 3,5-5 minuter så det är rätt bra profit oftast men jag är uttråkad.
problemet är att trots bra gear / dps / mf / lvl kan jag inte spela särskilt mycket maps,
reroll på alla dom här:
-max res
-ele reflect (jobbigt att vara på helspänn mot dubbel ele reflect)
-enfeeble (halverar min dps tack vare lägre dps OCH lägre crit chance... ffuu)
-temp chain
-ele weakness (can iofs spela dessa med lite krångel, har purity of elements redo och är lite overstackad)
massa andra.
och en del maps törs jag inte ens spela

känns bara som en rätt shitty build, vill ha något OP och kul. har ändå en budget på 35exalts säkert så borde ju kunna göra nåt nice
men inspiration = 0
vet inte varför men poe blir fan alltid tråkigt efter en månad eller två. tror det är "för djupt", för mkt valmöjligheter och för lite action för en casual :(

This post was edited by SpAz. on Dec 16 2013 08:27am
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Dec 16 2013 09:55am
voltaxic split arrow crit build ;D allt du behöver är bågen, resten kommer sen
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 16 2013 09:59am
Quote (ponchan @ Dec 16 2013 04:55pm)
voltaxic split arrow crit build ;D allt du behöver är bågen, resten kommer sen


bågen kostar mera än vad shavs kostade när alla körde dual spork
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Dec 16 2013 10:15am
Quote (ownyaah @ 16 Dec 2013 16:59)
bågen kostar mera än vad shavs kostade när alla körde dual spork


i know, därför jag sa allt han behövde var bågen när hans budget var 35ex :)
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Dec 16 2013 10:21am
Quote (SpAz. @ 16 Dec 2013 16:14)
zzznark...
min ele wander är rätt bra gearad, lvl 81, 100ish mf med raritygem (siphon, rarity, attackspeed, wed 1 target mf)
gör piety runs på 3,5-5 minuter så det är rätt bra profit oftast men jag är uttråkad.
problemet är att trots bra gear / dps / mf / lvl kan jag inte spela särskilt mycket maps,
reroll på alla dom här:
-max res
-ele reflect (jobbigt att vara på helspänn mot dubbel ele reflect)
-enfeeble (halverar min dps tack vare lägre dps OCH lägre crit chance... ffuu)
-temp chain
-ele weakness (can iofs spela dessa med lite krångel, har purity of elements redo och är lite overstackad)
massa andra.
och en del maps törs jag inte ens spela

känns bara som en rätt shitty build, vill ha något OP och kul. har ändå en budget på 35exalts säkert så borde ju kunna göra nåt nice
men inspiration = 0
vet inte varför men poe blir fan alltid tråkigt efter en månad eller två. tror det är "för djupt", för mkt valmöjligheter och för lite action för en casual :(


Man up och kör alla, bara ta det lite försiktigt
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 17 2013 06:06am
någon som vill göra maps?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Dec 17 2013 08:08am
Precis börjat lira detta.

Jag fattar lika lite som martin luther king förstod hitler
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 17 2013 08:29am
Quote (Pissboss3 @ Dec 17 2013 03:08pm)
Precis börjat lira detta.

Jag fattar lika lite som martin luther king förstod hitler


nej
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 17 2013 08:29am


Jävlar vilken tur jag verkar ha med RNG lol
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 17 2013 09:47am
ge mig phree :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495184Next
Add Reply New Topic New Poll